مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خانه جوان در کهریزک راه اندازی می شود

وعده مسؤلین ۱

بخشدار کهریزک در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان بخش کهریزک از راه اندازی خانه جوان در شهرهای باقرشهر و کهریزک خبر داد

امین بابایی در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان بخش کهریزک با اشاره به تأسیس خانه جوان در بخش کهریزک اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های ورزشی و روحیه ورزشکاری و قهرمانی در دو شهر باقرشهر و کهریزک تلاش داریم تا با تخصیص مکانی مناسب، دو مجموعه خانه جوان را در بخش کهریزک احداث کنیم.

وی بیان کرد: استفاده از تفکر جوانان در حوزه هنر و مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نقش تأثیرگذاری در بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود دارد و شرایط را برای ادامه مسیر پیشرفت بدون توقف فراهم می‌کند.

بخشدار کهریزک افزود: اولویت نگاه کار ما در همه زمینه‌ها باید جوانان باشد و در بسیاری از موارد حتی بدون هیچ هزینه‌ای می‌توان از استعداد و توان جوانان استفاده کرده و موفق شود.

ابایی با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای توسعه بخش کهریزک گفت: اعتقاد ما به افزایش نقش و حضور جوانان در مجامع و تشکل‌های‌ مختلف است تا با شکل‌گیری ادبیاتی مشترک بتوان از ظرفیت آن‌ها برای رشد و آبادانی بخش کهریزک استفاده کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.