مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اهدای خون مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور

مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور در مرکز جامع اهدای خون شهرری به صف داوطلبان اهدای خون پیوست.

به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان تهران، پنج شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۹۹ و همزمان با شب دوم لیله القدر، دکتر پیمان عشقی مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور به صف داوطلبان اهدای خون پیوست.

دکتر پیمان عشقی با حضور در مرکز جامع اهدای خون شهرری، ضمن دیدار با اهداکنندگان وفادار برای هفتمین بار و با هدف کمک به نجات جان بیماران، اهدای خون کرد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور با تقدیر از روحیه وفاداری و نوعدوستی مردم در مشارکت بی نظیر برای اهدای خون علیرغم وجود سختی های پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: در تمام کشورهای پیشرفته دنیا شاهد کاهش محسوس و شدید آمار اهدای خون بودیم ولی مردم مهربان ما نگذاشتند در مسیر تامین خون برای بیماران خللی وارد شود و از این بابت باید به این حس ایثارگری افتخار کرد.

بنابراین گزارش، مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور از بهبودیافتگان بیماری کرونا درخواست کرد تا برای کمک به سلامت بیماران تازه مبتلا شده به ویروس کرونا و همچنین به شکرانه سلامت دوباره در ۱۶ مرکز مشخص شده در کشور، پلاسمای خود را اهدا کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه