مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پنج هزار پرس غذا بین نیازمندان بخش فشافویه شهرری توزیع می‌شود

امام جمعه بخش حسن آباد فشافویه شهرستان ری از پخت و توزیع پنج هزار پرس غذای گرم در میان نیازمندان، آسیب‌دیدگان اجتماعی و افراد بی‌بضاعت ناشی از بیماری ویروس کرونا در شب‌های قدر خبر داد.

حجت الاسلام میثم درگاهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین در این ایام ۳۰۰ سبد کالا به ارزش سه میلیون ریال با حمایت کمیته امداد بخش فشافویه و همکاری خیرین جنوب تهران و برخی دستگاه ها دولتی طی ایام ماه مبارک رمضان توزیع شده است.
این مسئول اضافه کرد: تعداد ۷ سری بن کارت به ارزش ۹۰ میلیون ریال توسط کمیته امداد بخش و خیرین برای تهیه جهیزیه به زوج های جوان این بخش ازشهرستان ری اهدا شد.
امام جمعه بخش فشافویه درپایان خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع کرونا بسیاری از مشاغل، اقشار کم‌درآمد جامعه از جمله کارگران، دستفروشان و افراد روزمزد دچار مشکل مالی شده‌اند که بر این اساس اقدام خیرخواهانه خیران در این روزها قابل ستایش است
حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران – قم قرار دارد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه