مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سرپرست جدید بازرسی شهرداری باقرشهر معرفی شد

طی مراسمی با حضور هادی شرفی معاون مدیرکل بازرسی استانداری تهران ، اصغر قنبری به عنوان سرپرست جدید بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری باقرشهر منصوب منصوب شد.

سعید استادفرج شهردار باقرشهر در این مراسم با اشاره به حساسیت نقش بازرسی در ادارات و سازمان ها، اظهار کرد: مسئول بازرسی و پاسخگویی به شکایات بازوی توانمند مجموعه است که با عهده دار بودن مسئولیت رسیدگی به شکایات و نظارت بر کلیه واحدها، می تواند موجب تسریع در روند انجام امور گردد.

وی با بیان اینکه مجموعه بازرسی در شفاف سازی عملکرد شهرداری موثر است، تصریح کرد: نگاه بازرسی، نگاهی پیشگیرانه است و همچنین نظارت بر اجرای قوانین و مقررات شهرداری ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

گفتنی است در ادامه این مراسم که معاونین اداری مالی ، فرهنگی اجتماعی و خدمات شهر وجمعی از مدیران و همچنین حسین گراوند عضو شورای شهر باقرشهرحضور داشتند؛ با اهدای حکم به اصغر قنبری، وی را به‌ عنوان سرپرست جدید بازرسی شهرداری باقرشهر معرفی گردید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه