مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نشست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری

در راستای بهره مندی بیشتر شهر باقرشهر از ظرفیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ، جلسه ای با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه امیر محبی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری باقرشهر در مقوله تامین زیرساخت های مناسب ، شامل فرهنگسراها ، کتابخانه ها و… اظهار داشت، بحمدالله با تلاشی که در این زمینه توسط شهرداری ، شورای اسلامی شهرها ، آموزش وپرورش صورت گرفته این شهر بعنوان یکی از شهرهای برخوردار در تامین سرانه شناخته شده است که با اجرای برنامه های متناسب با نیاز عمومی شهروندان در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ ،بخشی از نیاز آموزشی ، تربیتی و پرکردن اوقات فراعت و . . . فراهم شده است.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حضور و ارایه برنامه تمام دستگاه های متولی فرهنگ در این شهر، ابراز امیدواری کرد تا با تشکیل مستمر جلسات شورای فرهنگ عمومی بخش کهریزک و ایجاد تفاهم و همدلی بین تمامی دستگاه های متولی، زمینه ارائه خدمات مطلوب فرهنگی و هنری در شهرها ایجاد وبا برگزاری جشنواره ها و برنامه های مناسب برای توسعه نشاط اجتماعی ،زمینه بهره مندی بیشتر شهروندان از برنامه های فرهنگی و اجتماعی فراهم گردد.
سید حسین صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز ضمن قدردانی از تلاشهای مدیریت شهری باقرشهر در ارتقاء سرانه های فرهنگی شهر و اقدامات صورت گرفته در فرهنگسراها و برگزاری جشنواره متعدد از قبیل تاتر ونمایش، فیلم کوتاه و…. این شهر را از لحاظ ظرفیت های انسانی ، نیز شهری برخوردار دانست و افزود شهرستان ری با بهره از اساتید نقاشی ،خوشنویسی و موسیقی در سطح ملی و بین المللی خوش درخشیده ، ودر موضوع کتاب و کتابخوانی نیز بعنوان شهرستان خلاق و برتر کشور شناخته شده ایم ودر مقوله نمایش نیز در سطح استان اول هستیم و آمادگی داریم در حوزه برگزاری جشنواره ها در کنار مجموعه شهرداری باشیم.
وی افزود : با توجه به شرایط خاص بلوار شهید رجایی وتردد زیاد صورت گرفته از این مسیر، اجرای طرح گذر فرهنگی ،بعنوان دالانی برای ارائه کارهای فرهنگی هنری و محلی شهرستان ، برای اجرای جشنواره ها و… را بسیار موثر دانست.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه