مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نشست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری

در راستای بهره مندی بیشتر شهر باقرشهر از ظرفیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ، جلسه ای با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه امیر محبی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری باقرشهر در مقوله تامین زیرساخت های مناسب ، شامل فرهنگسراها ، کتابخانه ها و… اظهار داشت، بحمدالله با تلاشی که در این زمینه توسط شهرداری ، شورای اسلامی شهرها ، آموزش وپرورش صورت گرفته این شهر بعنوان یکی از شهرهای برخوردار در تامین سرانه شناخته شده است که با اجرای برنامه های متناسب با نیاز عمومی شهروندان در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ ،بخشی از نیاز آموزشی ، تربیتی و پرکردن اوقات فراعت و . . . فراهم شده است.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حضور و ارایه برنامه تمام دستگاه های متولی فرهنگ در این شهر، ابراز امیدواری کرد تا با تشکیل مستمر جلسات شورای فرهنگ عمومی بخش کهریزک و ایجاد تفاهم و همدلی بین تمامی دستگاه های متولی، زمینه ارائه خدمات مطلوب فرهنگی و هنری در شهرها ایجاد وبا برگزاری جشنواره ها و برنامه های مناسب برای توسعه نشاط اجتماعی ،زمینه بهره مندی بیشتر شهروندان از برنامه های فرهنگی و اجتماعی فراهم گردد.
سید حسین صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز ضمن قدردانی از تلاشهای مدیریت شهری باقرشهر در ارتقاء سرانه های فرهنگی شهر و اقدامات صورت گرفته در فرهنگسراها و برگزاری جشنواره متعدد از قبیل تاتر ونمایش، فیلم کوتاه و…. این شهر را از لحاظ ظرفیت های انسانی ، نیز شهری برخوردار دانست و افزود شهرستان ری با بهره از اساتید نقاشی ،خوشنویسی و موسیقی در سطح ملی و بین المللی خوش درخشیده ، ودر موضوع کتاب و کتابخوانی نیز بعنوان شهرستان خلاق و برتر کشور شناخته شده ایم ودر مقوله نمایش نیز در سطح استان اول هستیم و آمادگی داریم در حوزه برگزاری جشنواره ها در کنار مجموعه شهرداری باشیم.
وی افزود : با توجه به شرایط خاص بلوار شهید رجایی وتردد زیاد صورت گرفته از این مسیر، اجرای طرح گذر فرهنگی ،بعنوان دالانی برای ارائه کارهای فرهنگی هنری و محلی شهرستان ، برای اجرای جشنواره ها و… را بسیار موثر دانست.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.