مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مسئله یابی موضوعات جوانان در شهرستان ری، برنامه اصلی ستاد ساماندهی امور جوانان در سال 99

فرماندار ری گفت: برنامه اصلی ستاد ساماندهی امور جوانان در سال 99 مسئله یابی موضوعاتی همچون ازدواج و اوقات فراغت است تا زمینه تسهیل ازدواج آسان، اشتغال و فراغت سالم جوانان فراهم شود.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: جوانان یکی از مهمترین اقشار کشور هستند که در تمامی عرصه ها حضور و نقش بسزایی دارند بعنوان مثال با شیوع ویروس کرونا در شهرستان ری جوانان خلاق و نخبه با اقدامات جهادی در تهیه و توزیع بسته های بهداشتی، غربالگری کرونا، ضدعفونی معابر و اماکن و همچنین در حوزه درمان نیز در غالب مدافعان سلامت حضور چشمگیری داشتند
معاون استاندار تهران افزود: یکی از راهکارهای تحقق شعار سال تحت عنوان “جهش تولید” برنامه ریزی برای جوانان نخبه و کارآفرین و همچنین فراهم کردن فضاهای رشد و بالندگی جوانان است و ضرورت دارد از نخبگان شهرستان ری به نحو شایسته تجلیل شود.
فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: برنامه اصلی ستاد ساماندهی امور جوانان در سال 99  مسئله یابی موضوعاتی همچون ازدواج و اوقات فراغت است تا زمینه تسهیل ازدواج آسان، اشتغال و فراغت سالم جوانان فراهم شود.
توکلی کجانی گفت: متاسفانه در شهرستان ری با ظرفیت بالای اشتغال و تولید، جوانان ری در شرکت های تولیدی شهرستان حضور ندارند که بایستی این موضوع ریشه یابی و برای آن راهکارهای اساسی ارائه شود اما در مدیریت شهرستان ری حضور جوانان به چشم میخورد بطوری که 49 درصد دهیاران شهرستان را جوانان تشکیل می دهند.
وی تصریح کرد: رویکرد فرمانداری ری دوری از هرگونه نگاه های سیاسی است و در حوزه جوانان نیز این موضوع مدنظر است لذا بخشداران بایستی بمنظور تقویت مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری، جوانان مستعد و نخبه بخش را شناسایی و به فرمانداری معرفی کنند تا یک مجمع مشورتی جوانان پویا و کارآمد تشکیل شود.
فرماندار ری افزود: استفاده از توان استارت آپ ها در جهت بهبود فضای كسب وكار بسیار حائز اهمیت است و بایستی فعالیت استارت آپ ها در شهرستان ری تقویت شود.
معاون استاندار تهران بیان داشت: سمن ها از دیگر فضاهاییست که جوانان در فعالیت آنها مشارکت می کنند و موجب اقدامات تاثیرگذار میشوند لذا بایستی در شهرستان ری سمن ها نیز بیش از پیش تقویت شوند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه