مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۵۰۰ کیسه آرد دولتی احتکار شده در یکی از انبارهای شهر ری کشف شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از کشف انبار احتکاری آرد دولتی در انبارهای شهرستان ری خبرداد.

موسی احمدی، با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال رصد اطلاعاتی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبارهای کالاهای احتکار شده غیرمجاز در شهرستان ری، انبار احتکار آرد دولتی کشف و پلمب شد.

وی بیان کرد: در پی گشت بازرسان داره صنعت، معدن و تجارت  1500 کیسه آرد دولتی احتکار شده غیرمجاز در یکی از انبارهای شهرستان ری که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری همچنین افزود: براساس گزارش‌های دریافتی مبنی بر اینکه برخی از افراد سودجو آرد یارانه‌ای را از چرخه توزیع خارج می‌کنند و آن را در بازار با قیمت آزاد می‌فروشند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و کالاهای کشف شده در این انبارها برای تعیین ارزش ریالی ضمن تشکیل پرونده تخلف به مراجع قضایی و بالاتر جهت تعیین ارزش ارجاع شد.

احمدی ادامه داد: کالاهای موجود در انبارهایی که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده باشد به‌ عنوان قاچاق و احتکار ضبط می‌‌شود و ثبت نشدن انبار بخش خصوصی و دولتی در سامانه جامع انبارها مصداق احتکار است و با آن برخورد قانونی می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در تیم‌های متعدد و به صورت دو شیفته کار نظارت و کنترل بر انبارهای شهرستان را برعهده دارند.

منبع خبرگزاری تسنیم
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه