مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۷ هزار شانه تخم مرغ فاقد هویت در انبارهای شهرستان ری کشف شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف بیش از ۲۷ هزار شانه تخم مرغ به ارزش حدودی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از انبارهای شهرستان ری خبر داد

لطف‌الله ستاره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اعلام خبر کشف تخم مرغ فاقد هویت و تاریخ در بازرسی‌ از سطح شهرستان ری اظهار داشت: در این بازدید 27 هزار تخم مرغ فاقد هویت و تاریخ تولید و انقضا به ارزش حدودی 4.5 میلیارد ریال کشف شد.

وی همچنین بیان کرد: با کشف این انبار و مقادیر زیادی تخم مرغ فاقد هویت بلافاصله ضمن تشکیل پرونده، مراتب جهت بررسی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شد‌.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه با اشاره به لزوم رعایت حقوق مصرف‌کنندگان افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و رسیدگی به مشکلات مردمی در ارائه خدمات صنفی به مشتریان، تیم بازرسی متشکل از نمایندگان اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی از انبارهای سطح شهرستان بازدید به‌ عمل آوردند.

ستاره ادامه داد: گشت و بازرسی‌های مشترک در ماه مبارک رمضان با رصد به موقع از واحدهای صنفی و مشاهده تخلفات موجود برای بیش از 20 واحد متخلف تشکیل پرونده داده و متخلفان را جهت بررسی بیشتر به اداره تعزیرات ارجاع می‌دهد.

وی سپس در پایان خاطر شان کرد: انبار محل احتکار تخم مرغ فاقد هویت در بخش خاوران به دستور دادگاه  پلمب و جهت سیر مراحل قانونی و کارشناسی بعدی به ادارات مربوطه ارجاع شد.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.