مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آزار دختر توسط ناپدری موقت در شهر ری / مادر انتقام سختی گرفت!

زن جوان که از بدرفتاری ها و آزارهای شوهر صیغه ای با دخترش خسته شده بود در سناریوی عجیبی نقشه آدم ربایی و انتقام گیری از شوهر موقتش را طراحی کرد.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی گفت: در اواخر 24 دی ماه سال گذشته با تماس تلفنی شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی 110 ماموران کلانتری 167 دولت آباد از وقوع یک فقره آدم ربایی ناتمام مرد 45 ساله در محدوده خیابان قدس مطلع شدند.

آدم ربایی نافرجام
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ توضیح داد: با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی به نام سهیل در حال عبور بوده که 3 مرد ناشناس با یک دستگاه خودروی پراید به وی حمله ور شده و با استفاده از گاز اشک آور قصد ربودن وی را داشتند که با سرو صدا و فریاد، اهالی محل به کمک وی آمده و مهاجمان با خودروشان متواری شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پرونده با موضوع آدم ربایی تشکیل و برای رسیدگی تخصصی و شناسایی افراد ناشناس با دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای شهرری به پایگاه نهم ارجاع شد.

سرنخ پلیسی از آدم ربایان
وی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی شاکی اظهار داشت: در کار ساختمان سازی مشغول به فعالیت بوده و به دلیل طولانی شدن زمان پایان کار قادر به تحویل سند به چند تن از خریداران نشده، احتمال دارد این افراد از طرف خریداران آپارتمان ها ساخته شده اجیرشده باشند.

سرهنگ اختیاری افزود: کارآگاهان بدنبال اظهارات شاکی راهی محل آدم ربایی شدند و با انجام تحقیقات میدانی سرنخی از آدم ربایان بدست نیامد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان دریافتند شاکی دخترخوانده ای بنام مهسا دارد و در بررسی های بیشتر مشخص شد وی در روز حادثه با فردی بنام” شاهرخ 30 ساله” در ارتباط بوده است. بدین ترتیب ظن اینکه نقشه آدم ربایی توسط وی طراحی و مشارکت داشته باشد بیشتر شد.

آدم ربایی از سوی زن صیغه ای
سرهنگ اختیاری با بیان اینکه با هماهنگی های قضائی دستور دستگیری شاهرخ گرفته شد ، گفت: مخفگیاه شاهرخ در حوالی شهر ری شناسایی و روز 15 اردیبهشت ماه وی در مخفیگاهش در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پایگاه نهم انتقال یافت.

وی ابراز داشت: شاهرخ که ابتدا منکر هرگونه بزهی بود، در بازجوئی های بیشتر لب به اعتراف گشود و گفت: نقشه آدم ربایی را مادر مهسا که همسر صیغه ای شاکی است به دلیل اختلافاتی که با یکدیگر داشتند طراحی کرده است. شاکی چندین مرحله دختر خوانده اش را مورد ضرب وجرح قرارداده است. برای انتقام جویی با دادن پول به چند نفر شرور با مشارکت من قصد آدم ربایی و انتقام جویی از وی را داشتیم که با دخالت اهالی محل ، آدم ربائی ناموفق بود.

سرهنگ کارآگاه یوسف وند در پایان اشاره کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم به جرم خود و با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف زوایایی پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.