مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آیت الله ری شهری: اجرای طرح مومنانه اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری است

تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم (ع) گفت: اجرای طرح مومنانه و کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در واقع اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری و ولی فقیه است.

آیت الله محمد محمدی ری شهری روز یکشنبه در رزمایش همدلی و احسان که در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور فرماندار ری و رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: اجرای طرح کمک مومنانه، جهادی بزرگ و ارزشمند به شمار می‌رود.
وی افزود: بیش از ۳۰ نام در قرآن و روایات برای ماه مبارک رمضان آورده شده که شهرالمواسات یکی از آن نام ها است.
تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم (ع) خاطر نشان کرد: شهر المواسات به معنی همدردی با دیگران است و ملت ایران در شیوع ویروس کرونا، همدلی و نوعدوستی خود را در معرض نمایش جهانیان قرار دادند.
آیت الله ری شهری عنوان کرد: ملت ایران به برکت وجود مقام معظم رهبری و با همت و مساعدت خیرین، وزارت بهداشت و همه مردم از بحران ویروس کرونا هم عبور می کنند.
وی یادآور شد: همه ملت ایران در زیر پرچم ولایت فقیه و انسجام در نهایت همدلی به یکدیگر کمک می رسانند.
آیت الله ری شهری اضافه کرد: کشور ما در بحران کرونا با همدلی و همکاری همگان، مشکلات این حوزه را پشت سر گذاشتند این درحالی است که کشورهای مدعی توسعه و پیشرفت به خصوص آمریکا و اروپا در بحران کرونا از همه گرفتارتر هستند.
تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم (ع) بابیان اینکه همکاری و همراهی همه در راستای گذر از بحران ویروس کرونا در کشور باید تداوم داشته باشد، یاد آور شد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در بحران کرونا اقدمات موثر و قابل تحسینی را انجام داد و سنگ تمام گذاشت.
آیت الله ری شهری ادامه داد: این ستاد در تحقق و اجرای فرامین مقام معظم رهبری گام برداشته و کمک های ارزشمندی را به نیازمندان ارائه کرد.
وی اضافه کرد: هیچ کس از کمک های مومنانه و همدلی، نفع و سود شخصی نمی برد و همه اقدامات با هدف خیرخواهانه و خداپسندانه انجام می شود.
تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم (ع) گفت: در شرایط سخت و بحرانی انجام کارهای بزرگ عزم و همت والایی می خواهد که ملت ایران از آن برخوردار است.
رزمایش همدلی و احسان امروز یکشنبه با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، فرماندار شهرستان ری، آیت الله ری شهری تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم (ع)، رضا ایرانمنش بازیگر عرصه سینما و تلویزیون و جانباز دوران دفاع مقدس و جمعی از ورزشکاران در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.