مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امور مساجد شهرستان ری ۴۲ هزار بسته بهداشتی توزیع کرد

رییس امور مساجد شهرستان ری گفت: ۴۲ هزار بسته بهداشتی بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

روح الله سلحشور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش هریک از بسته های بهداشتی توزیع شده که شامل ماسک ژل ضدعفونی و دستکش است که درحدود ۵۰۰ هزار ریال است که توسط خیرین و امورمساجد تامین شده است.
وی با اشاره به اینکه ۱۷ ایستگاه سلامت توسط امور مساجد تشکیل شده است خاطر نشان کرد:ایستگاه های سلامت تاکنون با همت امور مساجد وگروه های جهادی یک هزار و۱۰۰ نقطه ازشهرستان ری را ضدعفونی کرده و تعدادی از ساکنین شهرستان ری درایستگاه های سلامت پایش تب سنجی وغربالگری شدند.
سلحشور ادامه داد:اجاره بهای ۲۷۳ مکان متعلق به امور مساجد درسطح شهرستان ری طی ۲ماهه اخیر به دلیل حمایت از صنوف وکسبه مختلف طی ایام شیوع کرونا مورد بخشودگی قرار گرفت.
این مسئول یادآور شد: درایام ماه مبارک رمضان ۳۹ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان، آسیب‌دیدگان اجتماعی و افراد بی‌بضاعت ناشی از بیماری ویروس کرونا طبخ وتوزیع می شود.
سلحشور خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا بسیاری از مشاغل، اقشار کم‌درآمد جامعه از جمله کارگران، دستفروشان و افراد روزمزد دچار مشکل مالی شده‌اند که بر این اساس اقدام خیرخواهانه خیران در این روزها قابل ستایش است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۲۰۳ نفر رسید.
شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه