مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اهداء ۳ دستگاه احیاء و ۴۰ ویلچر به آسایشگاه کهریزک

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری گفت: ۳ دستگاه احیاء و چهل عدد ویلچر به ارزش بالغ بر یک میلیارد ریال توسط سازمان اوقاف به آسایشگاه خیریه کهریزک اهداء شد.

حجت الاسلام مرتضی صادقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ظهر امروز سه دستگاه احیاء و چهل عدد ویلچر به ارزش بالغ بر یک میلیارد و ۱۲۰میلیون ریال از محل موقوفه فخرالدوله به نیت واقفان به آسایشگاه خیریه کهریزک اهداء شد.

وی افزود: لوازم مورد نیاز به درخواست آسایشگاه خیریه کهریزک تهیه و بر اساس نیاز و اولویت‌بندی‌ها از سوی اوقاف شهرستان ری به این مرکز اهداء شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با اشاره به سایر کمک‌های درمانی این سازمان تصریح کرد: طی روزهای اخیر مبلغ 2میلیارد ریال نیز برای تجهیزات بیمارستان فیروزآبادی اهداء شد که نیات واقفان بر اساس خواسته‌های آن‌ها اجرایی شده و تمامی خواسته‌های واقفان بدون هیچ گونه خللی انجام می‌شود.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در بقاع متبرکه ابراز داشت: ۵۰۰بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰میلیون تومان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون از مرکز افق آستان امامزاده ابراهیم و اسماعیل(ع) کهریزک بین نیازمندان این منطقه توزیع شده است.

وی اضافه کرد: هر شب ۴۰۰ پرس غذا از سوی آشپزخانه این آستان مقدس با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) بین خانواده‌های بی‌بضاعت و افراد نیازمند منطقه کهریزک توزیع می‌شود.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه