مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توزیع روزانه غذا بین فقرای کهریزک

مدیر آستان امامزادگان ابراهیم (ع) و اسماعیل (ع) کهریزک با اشاره به طبخ و توزیع روزانه ۴۰۰ پرس غذا در محله‌های فقیرنشین، گفت: ۴۰ دستگاه ویلچر و ۳ دستگاه احیای قلب نیز به مبلغ بیش از ۱۲۰ میلیون تومان به آسایشگاه خیریه کهریزک اهدا شد.

علی نورایی‌مطلق، مدیر آستان امامزادگان ابراهیم (ع) و اسماعیل (ع) کهریزک در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تعطیلی ظاهری امامزادگان به دلیل شیوع کرونا اظهار داشت: امسال به دلیل کرونا، ماه رمضان هم نسبت به سال‌های گذشته متفاوت شده است و تمام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی که در اماکن مذهبی با حضور عاشقان اهل بیت (ع) برگزار می‌شدند، بدون حضور جمعیت و به صورت مجازی برنامه‌ریزی شدند.

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

وی با بیان اینکه هر ساله در ماه مبارک رمضان برنامه افطاری در آستان امامزادگان ابراهیم (ع) و اسماعیل (ع) برگزار می‌شد، خاطرنشان کرد: امسال کرونا برنامه‌های افطاری را نیز متوقف کرد، اما با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان، هزینه‌های افطاری هر شب در آستان را به تهیه بسته‌های معیشتی به نیازمندان اختصاص دادیم.

نورایی مطلق با اشاره به شناسایی ۳۰۰ خانواده نیازمند در کهریزک و روستاهای اطراف گفت: برای تأمین معاش این افراد، با کمک خیران در آستان امامزادگان ابراهیم (ع) و اسماعیل (ع) ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

توزیع روزانه ۴۰۰ پرس غذا در محله‌های فقیرنشین کهریزک

مدیر آستان امامزادگان ابراهیم (ع) و اسماعیل (ع) با بیان اینکه هر شب در این آستان ۴۰۰ پرس غذا طبخ می‌شود، تصریح کرد: هر شب ۴۰۰ پرس غذای گرم با کمک کمیته امداد در آشپزخانه امامزادگان ابراهیم (ع) و اسماعیل (ع) طبخ و بین نیازمندان و به ویژه محل‌های فقیرنشین توزیع می‌شود.

وی  از کمک به خانه سالمندان کهریزک نیز خبر داد و گفت: با کمک خیران و موقوفات فخرالدوله ۴۰ دستگاه ویلچر و ۳ دستگاه احیای قلب به مبلغ بیش از ۱۲۰ میلیون تومان از طرف اداره اوقاف شهرستان ری و مرکز افق امامزادگان ابراهیم (ع) و اسماعیل (ع) از محل موقوفه فخرالدوله برای آسایشگاه خیریه کهریزک تهیه و اهدا شده است.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.