مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رئیس ارشاد ری: اصحاب فرهنگ و هنر برای فرهنگسازی حمایت از کالای ایرانی به میدان بیایند

چهارمین نشست کمیته فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ری، 30 فروردین به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستات ری، این نشست در راستای تحقق شعار سال ۹۹ با عنوان “جهش تولید” و لزوم مبارزه جدی با قاچاق کالا و همچنین ایجاد فرهنگ حمایت از تولید ساخت داخل برگزار شد.

سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این باره گفت: باید از تمامی امکانات فرهنگی، هنری و فضاهای تبلیغی برای فرهنگسازی مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید ایرانی استفاده شود و پس از عبور از بحران کرونا، برنامه های آموزشی در مدارس و سایر مکان های عمومی برگزار گردد.

وی از ساخت «موشن کرافیک» با موضوع حمایت از کالای ایرانی خبر داد و افزود: قرار است این اثر در تمامی مدارس، تلویزیون های شهری و مراکز عمومی پخش شود تا فرهنگسازی استفاده از کالای ایرانی ایجاد و مضرات استفاده از قاچاق کالا بر مردم روشن شود.

در این راستا مقرر شد تمامی دستگاه ها، نهادها و ادارات شهرستان ری با تمام توان در فرهنگسازی مبارزه با کالای قاچاق با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری همکاری مستمر داشته باشند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه