مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۳۰۲ واحد صنفی متخلف از ابتدای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ری پلمب شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: در حال حاضر بازرسان اداره صمت از ۲ هزار و ۱۳۸ واحد صنفی بازدید به عمل آورده و در این میان بیش از ۳۰۲ واحد پلمب شدند.

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اشاره به آغاز دومین مرحله از بازگشایی واحدهای صنفی اظهار داشت: طرح نظارت بر واحدهای مشمول تعطیلی ابلاغی از سوی ستاد کرونا از 8 فروردین‌ماه در شهرستان ری اجرایی شده و تاکنون از 2 هزار و 138 واحد صنفی بازدید به عمل آمده است.

وی بیان کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با محوریت پیشگیری از شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامت آحاد جامعه و کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا صورت گرفته و تا عادی شدن وضعیت استمرار خواهند داشت که در این راستا  302 واحد صنفی غیرضروری و متخلف پلمب شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری افزود: در راستای پیشگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی در دو مرحله برای فعالیت برخی اصناف در قالب واحدهای ضروری و غیرضروری اجرایی شد تا با کاهش حجم مراجعات مردمی در اماکن عمومی از زمینه های واگیر این بیماری مهلک کاسته شود.

احمدی ادامه داد: در این رابطه مأموران اداره در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا با سایر نهادها از 8 تا 29  فروردین‌ماه در مرحله نخست از نزدیک به یک هزار واحد صنفی بازدید کردند که در این بازدیدها حدود 200 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا پلمب شدند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: برابر اطلاعیه شماره 2 ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و بازگشایی تعدادی از واحدهای صنفی و عدم فعالیت برخی واحدهای صنفی پرخطر در مرحله دوم اجرای این طرح بیش از 100 واحد صنفی که به مصوبات ذکر شده در اطلاعیه‌های صادره توجه نکرده بودند، پلمب شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه