مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۳۰ اکیپ تعزیرات شهرستان‌های تهران در ماه رمضان برفعالیت اصناف نظارت دارند

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران گفت: ۳۰ اکیپ گشت مشترک در طرح ضیافت رمضان، وظیفه تنظیم و نظارت بر عرضه کالا ومواد غذایی را در این ماه برعهده دارند.

احمد جعفری نسب روز سه شنبه در  گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان که از امروز اول اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: تعداد ۳۰ اکیپ بازرسی درسطح شهرستان های استان هر اکیپ پنج نفر در ۲ شیفت به بازرسی و نظارت عرضه کالا وخدمات می پردازند.
این مسئول با اشاره به اینکه ۱۴ شعبه ویژه برای رسیدگی به شکایات دراین ایام وجود دارد تصریح کرد: شهروندان می توانند برای ثبت شکایت خود نیز از طریق مراجعه حضوری به ادارات تعزیرات حکومتی ویا از طریق سامانه ۱۳۵ اقدام نمایند.
جعفری نسب عنوان کرد: رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش های مردمی و اتخاذ تهمیدات لازم به منظور هم افزایی و همکاری موثر با سایر نهادها و دستگاه های ذیربط در سطح شهرستان ری در راستای وحدت رویه درطرح نظارت بربازار اعلام کرد.
وی تصریح کرد: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله مواردی است که همه صنف ها باید آن را رعایت کنند.
جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تاکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌ شود.
این مسئول اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه