مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مراکز تفکیک زباله در خاوران جمع آوری شد

بزرگترین عملیات پاکسازی کلونی‌های جمع‌آوری و تفکیک غیرقانونی ضایعات از روستای محمودآباد بخش خاوران امروز با حضور رئیس حوزه قضایی بخش خاوران، رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری، بخشدار خاوران و مسئولان مربوطه آغاز به‌کار کرد.

0 73

اسماعيل شعبان زاده گفت: يکي از معضلاتي که شهرستان ري با آن روبروست وجود مراکز غيرمجاز جمع آوري و تفکيک زباله و پسماند است که در بخش خاوران 20 مرکز غيرمجاز واقع در روستاي محمودآباد شناسايي و با دستور مقام قضايي از امروز کار جمع آوري اين مراکز آغاز شد.

وي افزود: اين مراکز معضلات بسيار زيادي به دنبال دارد که عمده ترين آنها آلودگي هاي زيست محيطي و به کارگيري اتباع غيرمجاز است.

همچنين رئيس حوزه قضايي بخش خاوران گفت: دهياران تعهد داده اند که پس از مرحله جمع آوري به محض مشاهده افراد سودجويي که دوباره در صدد راه اندازي مراکز غيرمجاز جمع آوري و تفکيک پسماند هستند اين اقدام را گزارش کنند تا با بازرسي گروهي بخشداري، شهرداري، اداره محيط زيست و حوزه قضايي با آنها برخورد شود.

ميثم ياري افزود: اميدواريم بخش خاوران در اين زمينه به الگويي براي ديگر بخش هاي شهرستان تبديل شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه