مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جلوگیری از جمع آوری و تفکیک پسماند در منطقه ۲۰

در راستای کنترل ویروس کرونا انجام شد؛

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ با اشاره به ممنوعیت تفکیک پسماند از مبدا در راستای کنترل ویروس کرونا از جلوگیری فعالیت مراکز غیرمجاز تفکیک و جمع آوری پسماند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 رضا معلم با بیان این مطلب گفت: چهار واحد غیر مجاز تفکیک زباله و جمع آوری پسماند به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از خطرات ایجاد شده برای سلامت شهروندان در منطقه 20 پلمپ شد.

معلم با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، فعالیت تفکیک زباله از مبدأ ممنوع شده است افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان و رعایت مسائل بهداشتی و محیط زیستی، از فعالیت مراکزی که به صورت غیر مجاز در زمینه تفکیک زباله فعالیت می کنند جلوگیری می شود.

وی اظهار داشت: گشت های روزانه شهرداری فعال بوده و از فعالیت کولی ها و زباله گردها جلوگیری می شود و مراکزی که نسبت به اخطارها بی تفاوت باشند با دستور قضایی پلمپ می شوند.

معلم خاطر نشان کرد: تاکنون 6 مورد از مراکز جمع آوری و تفکیک زباله و پسماند شناسایی شده و اخطار دریافت کردند.

معاون حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 گفت: واحدهای متخلف باید ظرف مدت 24 تا 48 ساعت محل فعالیت خود را تعطیل کنند و در غیر این صورت پیگیری های قضایی انجام خواهد شد و با حکم قضایی مکان فعالیت پلمپ می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه