مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کمک‌های مردمی به مددجویان کمیته امداد شهرری ۳۵ درصد افزایش یافت

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری گفت: کمک‌های مردمی به مددجویان این نهاد طی سال گذشته در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن ۳۵ درصد افزایش یافته است.

ابراهیم ذوالفقاریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم مومن وخداجوی شهرستان ری طی سال گذشته بیش از ۸۸ میلیارد و۳۷۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان کمک کردند.

وی با بیان اینکه حامیان طرح‌های “اکرام ایتام”  و “محسنین” حدود ۴۰ میلیارد ریال در این مدت به فرزندان معنوی خود در این شهرستان کمک کردند، خاطرنشان کرد: کمک‌های حامیان در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه خود در سال ۹۷  افزایش داشته است.

ذوالفقاریان با اشاره به اینکه طی سال گذشته خیرین شهرستان ری بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده‌اند، بیان‌کرد: این کمک ها برای کمک‌های موردی، تعامل با موسسات خیریه،  جهیزیه نوعروسان، درمان بیماران، تعمیر و بهسازی مسکن نیازمندان، ارتقای سطح فرهنگی و برگزاری اردوهای زیارتی و آموزش خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و افراد نیازمند این شهرستان هزینه شده است.

وی اضافه‌کرد: طی سال گذشته خیرین این شهرستان بیش از ۶۲۰ میلیارد ریال در قالب جشن نیکوکاری به افراد نیازمند تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

این مسئول عنوان کرد: همچنین در سال ۹۸ تعداد ۱۵۰ وام اشتغال به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

ذوالفقاریان با اشاره به پرداخت تعداد۵۳۰ مورد تسهیلات کارگشایی، ودیعه مسکن به مددجویان این شهرستان به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال، اضافه کرد: با توجه به اینکه اقشار کم درآمد در این شهرستان ساکن هستند و نیاز خانوارهای تحت حمایت به سرپناهی مقاوم و مستحکم انتظار می‌رود خیرین همچون سال‌های گذشته یاری دهنده کمیته امداد در ساخت، خرید، مقاوم‌سازی و بهسازی منازل مددجویان باشند.

وی با بیان اینکه افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد نشاگر حسن اعتماد عمومی به این نهاد است، اظهار داشت: تمام کمک‌های مردمی در اسرع وقت و بر اساس سیستم نیازسنجی این نهاد در بین اقشار آسیب‌پذیر شهرستان ری توزیع می‌شود.

ذوالفقاریان اظهار امیدواری کرد: با مشارکت گسترده خیرین و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی کمیته امداد شهرستان ری شاهد ریشه‌کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.

رییس کمیته امداد شهرستان ری گفت: خیرین  ومردم نیکوکار از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۹۳۱۸ به نام کمیته امداد شهرری کمک های خود را واریز کنند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

هم اکنون بیش از ۶ هزارو ۵۰ نفر در قالب ۲۹ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ری هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه