مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پلمپ 184 واحد متخلف طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان ری

رئیس اداره صمت از پلمپ 184 واحد متخلف طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرری خبر داد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از پلمب ۱۸۴ واحد صنفی به دلیل امتناع از رعایت مصوبه تعطیلی ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای تأمین خبر داد.

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اشاره به تعطیلی واحد‌های متخلف اظهار داشت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تعطیلی اصناف غیرضروری به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، اما همچنان کلیه اصناف ضروری با رعایت پروتکل بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

وی بیان کرد: با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی شاهد همراهی اکثر مردم برای قطع زنجیره انتقال انسانی هستیم اما همچنان برای اجرای کامل طرح‌ها به همراهی همه شهروندان نیاز داریم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با بیان اینکه 184 واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان پلمب شده است افزود: براساس دستورالعمل ابلاغی ستاد مقابله با کرونا تمام واحدهای صنفی باید به رعایت این دستورالعمل اقدام کنند که در غیر این صورت پلمب می‌شوند.

احمدی سپس تصریح کرد: در راستای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکان‌های شلوغ گشت‌های مشترک با حضور نماینده استانداری، رئیس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرسان مرکز بهداشت، بازرسان سازمان صمت، بازرسان اتاق اصناف و غیره در حال انجام است تا از فعالیت صنوف و فروشگاه‌های غیرضروری جلوگیری شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با اشاره به بازرسی از واحد‌های ضروری در سطح شهرستان گفت: در هفته دوم فروردین‌ماه 273 بازرسی از اصناف ضروری توسط بازرسان گشت مشترک صورت گرفته که در نهایت بیش از 30 میلیون ریال جریمه برای واحد‌های متخلف در پی داشته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه