مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پویش نذر مهدوی با هدف حمایت از بیماران کرونایی در شهرری راه‌اندازی شد

ریس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری از راه‌اندازی پویش نذر مهدوی با هدف حمایت از بیماران کرونایی در شهرری خبر داد و گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و برگزار نشدن جشن‌های شعبانیه این پویش اجرا شده‌است.

حجت الاسلام علی کنگرلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هزینه‌های برگزاری مراسم جشن های شعبانیه و برپایی ایستگاه های صلواتی در راستای حمایت از بیماران کرونایی و تهیه و توزیع مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی هزینه می شود.

وی افزود: مردم هم می توانند هزینه جشن های خود را در تحقق این پویش ارزشمند مصرف کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه هیچ گونه مراسم و جشنی در ایام شعبانیه از سوی هیات های مذهبی این شهرستان برگزار نمی شود، عنوان کرد: پویش ختم خوانی زیارت حضرت حجت (عج)، قرائت دعای فرج، زیارت آل یاسین و ادعیه ها از برنامه های این ایام به شمار می‌رود.
وی خاطر نشان کرد: مردم با تزئین منازل خود در ایام شعبانیه به خصوص شب نیمه شعبان (ولادت امام زمان عج) با رنگ و بوی جشن عجین و همراه شوند.
کنگرلو به برنامه های دیگر ایام شعبانیه در شهرری اشاره کرد و گفت: حضور گروه های سرود در سطح شهر، معرفی کتاب های مهدویت در نسخه های پی دی اف و کتابهای صوتی و برگزاری مسابقات کتابخوانی در فضای مجازی با موضوع مهدویت از سایر برنامه های ایام شعبان به شمار می‌رود.
وی یادآور شد: فضاسازی مساجد در روز جشن با پخش دعای فرج از بلندگوهای مساجد بدون حضور مردم در روز نیمه شعبان از دیگر برنامه های این ایام است.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.
این شهرستان با وجود حرمین حضرت عبدالعظیم(ع) و امام خمینی(ره) یکی از شهرهای مذهبی کشور محسوب می‌شود.
بر اساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۵۸ هزار و ۲۲۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به سه هزار و ۶۰۳ نفر رسید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه