مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان ری به پویش «عید دیدنی مجازی» می پیوندند

مسئولان انجمن های فرهنگی، هنری و رسانه ای شهرستان ری در فراخوانی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این شهرستان خواستند که با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، به پویش «عید دیدنی مجازی» در نوروز 1399 بپیوندند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «محمود فرجی» مسئول انجمن خوشنویسان، «علیرضا قدیری» مسئول انجمن موسیقی، «اصغر هومان» مسئول انجمن هنرهای تجسمی، «حمیدرضا صفار» مسئول انجمن هنرهای نمایشی و «رضا فعانی» مسئول خانه مطبوعات، از تمامی فعالان فرهنگی، هنری و رسانه های شهرستان ری خواستند که برای ریشه کنی ویروس کرونا، نوروز امسال در خانه بمانند و عید دیدنی خود را در فضای مجازی انجام دهند.

«سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خواست با ابزار در اختیار خود، فرهنگ «عید دیدنی مجازی» را در سطح جامعه نهادینه کنند تا بیماری ناشی از ویروس کرونا مهار شود.

وی اضافه کرد: هنرمندان از فرصت پیش آمده حضور در منزل، می توانند به خلق آثار هنری بپردازند و پس از عبور از این وضعیت ناخوشایند، نمایشگاهی از آثار آنان برپا خواهد شد.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه