مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد شهرستان ری توزیع می‌شود

رییس کمیته امداد شهرستان ری از توزیع ۳۰۰ سبد غذایی درایام نیکوکاری و میلادحضرت علی (ع) بین مددجویان تحت پوشش این کمیته در این ایام خبر داد.

‘ابراهیم ذوالفقاریان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سبد غذایی شامل برنج، روغن، چای و قند، ‌گوشت قرمز و مرغ در مجموع به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال می باشد که با همکاری خیرین شهرستان و طی برنامه ریزی و زمان بندی مناسب در بین نیازمندان توزیع می شود.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، توزیع بسته های حمایتی دولت نقش و تاثیر مثبتی در معیشت قشر نیازمند جامعه دارد و می تواند بخشی از نیازهای آنها را مرتفع کند.

این مسئول با بیان اینکه روز نیکوکاری فرصتی برای دستگیری از نیازمندان و فقرای جامعه است، افزود: مردم  شهرستان ری کمک به همنوع خود را فراموش نکرده و همواره با کمک‌های نقدی و غیرنقدی سعی می کنند تا شادی خود را با خانواده های نیازمند تقسیم کنند که این نشانگر دیانت و متدین بودن آنان است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری با اشاره به اهداف تاسیس این نهاد انقلابی و مقدس تصریح کرد: این نهاد مقدس با هدف کمک به نیازمندان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد و در صورتی که نیازمندان شناسایی و از سوی مردم معرفی شوند براساس بررسی‌ها، تحت پوش این نهاد قرار خواهند گرفت.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
هم اکنون بیش از ۶ هزارو ۵۰ نفر در قالب ۲۹ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ری هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه