مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: برخورد با مفسدان و احتکار کنندگان ملزومات بهداشتی یکی از اولویت های مبارزه با کرونا است

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با توجه به وجود عمده انبارهای کالا در شهرستان ری، هماهنگی همه دستگاهها و نهادهای شهرستان در برخورد با مفسدان و احتکار کنندگان کالاهای پزشکی و بهداشتی به عنوان یکی از اولویت های مبارزه با کرونا ویروس است.

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: امنیت و سلامت مردم از اولویت های مهم مجموعه شهرستان ری است و با توجه به اینکه مردم و مسئولین درگیر سلامت و بهداشت فردی و همچنین پیشگیری از کرونا ویروس هستند، عده ای فاسد و فرصت طلب بدنبال سودجویی از طریق احتکار ملزومات بهداشتی هستند که با این افراد برخورد قاطع و قانونی صورت می گیرد.
معاون استاندار تهران افزود: با توجه به وجود عمده انبارهای کالا در شهرستان ری، هماهنگی همه دستگاهها و نهادهای شهرستان در در برخورد با مفسدان و احتکار کنندگان کالاهای پزشکی و بهداشتی به عنوان یکی از اولویت های مبارزه با کرونا ویروس است و در این راستا بمنظور جلوگیری از احتکار ملزومات بهداشتی با هماهنگی صورت گرفته با مقامات قضایی، نیروهای امنیتی و انتظامی و تعزیرات حکومتی، نظارت بر انبارهای سطح شهرستان ری بصورت روزانه و بطور دقیق انجام می شود.
توکلی کجانی تصریح کرد: تیم های نظارتی متشکل از تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و ضابطین قضائی بطور مستمر از انبارها و محل های توزیع بازدید می کنند و همکاری نیروهای امنیتی با تیم های نظارتی کمک شایانی به برخورد با متخلفین و احتکار کنندگان داشته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه