مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

350 سرای محله تبدیل به پایگاه پیشگیری از کرونا شود

خلیل آبادی از تبدیل 350 سرای محله ی استان تهران به پایگاه پیشگیری کرونا ویروس خبر داد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به نقش شورایاران در پیشگیری از شیوع کرونا در محلات تهران گفت: شهرداری و دانشگاه‌های علوم پزشکی باید 350 سرای محله پایتخت را تبدیل به پایگاه پیشگیری از کرونا کنند.

حسن خلیل آبادی رئیس شورای شهرستان ری و عضو شورای شهر تهران درباره نقش شورایاران در پیشگیری از کرونا و مقابله با این بیماری در پایتخت گفت: این موضوع بسیار حائز اهمیت است و باید اقدامات لازم از این طریق انجام شود.

وی افزود: تهران بیش از 350 سرای محله دارد که پیشنهاد داده‌ایم شهرداری و دانشگاه‌های علوم پزشکی این سرای محلات را تبدیل به پایگاه پیشگیری از کرونا کنند.

این عضو شورای شهر تهران در مورد وضعیت کرونا در شهر ری گفت: بیمارستان فیروزآبادی در منطقه 20 ویژه بیماران مشکوک به کرونا یا کسانی که مبتلا هستند در نظر گرفته شده و اینکه گفته می‌شود آمار مبتلایان در تهران در این منطقه بالاتر است را قبول ندارم و بعید می‌دانم این چنین باشد.

خلیل‌آبادی خاطرنشان کرد: شهر ری پیوستگی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با مناطق مرکزی تهران دارد و امیدواریم با اقدامات پیشگیرانه شاهد مقابله هرچه بهتر با این بمیاری باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قرار است مصلای تهران تبدیل به بیمارستان صحرایی شود و جزئیات آن به چه صورت خواهد بود، گفت: مصلی زیر مجموعه شهرداری نیست و من اطلاعی از این قضیه ندارم.

منبع فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه