مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

درخشش خبرنگار ری نشین در جشنواره عکس فجر

در این جشنواره علی اشرف خانلری از خبرنگاران شهرستان ری به عنوان نفر برتر حائز دریافت دیپلم افتخار و تندیس جشنواره شد.

رضا مافی، رییس انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران و دبیر برگزاری این جشنواره با اعلام این خبر افزود: این رویداد هنری، در حوزه های وحدت ملی، راهپیمایی22بهمن، کودکان انقلابی و موضوع آزاد به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سطح استان تهران برگزار شد.

دبیر برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: بیش از 600 اثر از سطح استان به دبیرخانه این جشنواره رسید که بیشترین آثار مربوط به شهرستان های ملارد و شهرستان ری بوده است.

وی، اظهار داشت: بعلت شیوع بیماری کرونا و توصیه های موکد وزارت بهداشت در خصوص عدم برگزاری همایش ها و تجمعات، مراسم اهدای جوایز بدون حضور مدعوین و صرفا با حضور برگزیدگان و تقدیر از نفرات برتر جشنواره مذکور با اهدای دیپلم افتخار و تندیس جشنواره از سوی سرهنگ پاسدار علی اکبر جهانی نژاد در مقر فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) برگزار شد.

مافی گفت: خانم مریم براری، اباذر سالمی و علی اشرف خانلری به عنوان نفرات برتر حائز دریافت دیپلم افتخار و تندیس جشنواره شدند.

استاد رضا مافی اعلام کرد: بزودی در محل سازمان بسیج هنرمندان استان تهران طی مراسم ویژه ای از این هنرمندان تقدیر بعمل خواهد آمد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه