مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازدید شهردار کهریزک از نقاط آبگیر کهریزک

شهردار کهریزک با وجود بارش های اخیر از نقاط حادثه خیر شهر کهریزک بازدید کرد

مهندس نعمت زاده شهردار کهریزک به همراه مدیران این مجموعه از نقاط حادثه خیز شهر کهریزک و مناطق آبگیر این شهر بازدید کرد و مشکلات موجود و تدابیر لازم را به مسؤلان مرتبط شهری گوشزد نمود


اسماعیل نعمت زاده ، شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: باتوجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها، از نقاط آسیب پذیر شهر بازدید بعمل آمد.

وی در تکمیل این خبر گفت: رودخانه کن یکی از بزرگترین رودخانه های جنوب استان تهران است که بخشی از آن از محدوده شهر کهریزک عبور می کند و در صورت افزایش بارندگی های فصلی احتمال طغیان این رودخانه وجود دارد به همین منظور در این بازدید، پیش بینی های لازم جهت لایروبی، بازگشایی مسیر عبور آب و اصلاح دیواره های رودخانه اتخاذ و و در دستور کار مدیران حوزه های مربوطه قرار گرفت.

شهردار کهریزک افزود: در ادامه تمامی نقاط آبگیر و نهرها و کانال هایی که درگذشته دچار آبگرفتگی می شدند نیز مورد بازدید قرار گرفت تا درصورت وجود مشکلات عمرانی و خدماتی موانع موجود رفع شود.

منبع شهرداری کهریزک
از طريق روابط عمومی شهرداری
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه