مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

در راستای حفظ سلامتی شهروندان سامانه خدمات غیر حضوری شهرداری منطقه 20 برپا شد

به منظور رفاه و حفظ سلامتی شهروندان با توجه به شیوع بیماری کرونا شهرداری منطقه 20 سامانه خدمات غیر حضوری را فعال کرد

شهرداری منطقه 20 دراقدامی نوین سامانه تعاملی خدمات غیر حضوری شهروندان را برای خدمت رسانی مطلوب و موثر به شهروندان راه اندازی کرد تا شهروندان به وسیله استفاده از کدهای دستوری تلفن همراه درخواست های خود را مطالبه کنند.

 فرهاد افشار با بیان این مطلب گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و در راستای کنترل ویروس کرونا، با استفاده از کد دستوری#120220*6655* دیگر شهروندان نیاز به مراجعه حضوری به شهرداری منطقه 20 را ندارند و درخواست های آنان از سوی ادارات مربوطه پیگیری می شود.

اراده خدمات مطلوب

افشار با بیان اینکه اجرای این کد دستوری هیچ هزینه ای برای شهروندان ندارد اظهار داشت: با اجرای این کد دستوری شهروندان می توانند هر معاونت و اداره مربوطه ای که درخواست آنان در آنجا پیگیری می شود را انتخاب نمایند و پس از آن مدیر مربوطه در اسرع وقت با شهروند تماس می گیرد و درخواست وی بررسی و پیگیری می شود.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب و موثر به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان همواره سرلوحه اقدامات این منطقه بوده است، نداشتن هزینه برای شهروندان، سرعت بالا در پاسخگویی و امنیت بالا در انتقال اطلاعات را از مزایای اجرای این سامانه تعاملی عنوان کرد.

منبع شهرداری منطقه 20
از طريق روابط عمومی شهرداری
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه