مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مدیریت بحران شهرداری کهریزک تشکیل جلسه داد

برای پیشگیری از کرونا و سیل مدیریت بحران شهرداری کهریزک تشکیل جلسه داد

جلسه مدیریت بحران با موضوع بررسی راهکارهای پیشگیری کرونا و سیل در شهرداری کهریزک برگزار شد.

 

 اسماعیل نعمت زاده، ستاد مدیریت بحران را یکی از مهمترین ارکان پیشگیری و مدیریت حوادث در شهر عنوان کرد و گفت: اکنون شیوع ویروس کرونا یکی از مهنترین چالش های کشور از جمله بسیاری از جوامع جهانی است از این رو به منظور پیشگیری و کاهش میزان ابتلا به این بیماری جلسه ستاد مدیریت شهر کهریزک با حضور اعضای ستاد برگزار شد تا راهکارهای لازم جهت آگاه سازی شهروندان و پیشگیری از انتقال این بیماری اتخاذ شود.

وی اطلاع رسانی به شهروندان، نظافت و ضدعفونی کردن اماکن عمومی به طور ویژه و مستمر، لغو کارگاه های اموزشی، همایش های عمومی را یکی از تدابیر پیش بینی شده در این جلسه عنوان کرد.

شهردار کهریزک خاطرنشان کرد: باتوجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل، در ادامه این جلسه موضوع پیشگیری از وقوع سیل نیز مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا دستگاه های مربوطه اقدامات لازم را جهت لایروبی ومناسب سازی انهار و کانال های بزرگ شهر، اطلاع رسانی به شهروندان و… را در دستور کار خود قرار دهند.

نعمت زاده در پایان افزود: با به کاربستن تدابیر کارشناسی شده و بسیج همگانی تمامی حوزه های مدیریت شهرداری و نهادهای شهری و از همه مهمتر مشارکت شهروندان ، حوادث پیش رو کنترل و تعدیل می شود و برای اهالی شهر جای نگرانی وجود ندارد .

منبع شهرداری کهریزک
از طريق روابط عمومی شهرداری
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه