مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری از بهبود کیفیت آب شرب روستاهای شهرستان ری خبر داد

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی انعکاس ری ؛حسین توکلی کجانی صبح پنجشنبه در حاشیه افتتاح بلوار روستای قلعه نوچمن بخش کهریزک که با حضور محمد تقی زاده، معاون امور عمرانی استانداری تهران، امام‌جمعه بخش کهریزک، معاونین سیاسی، عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ری، شهردار کهریزک، رئیس و اعضای شورای اسلامی بخش کهریزک و سایر مسئولین برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید اعتبارات مطلوبی در حوزه ارزش افزوده به مجموعه مدیریت روستایی و شهری از طریق قانون مالیات بر ارزش افزوده پرداخت می‌شود.

وی افزود: در سطح روستاهای شهرستان ری تلاش شده که برنامه‌های متنوعی از جمله عمرانی، بهداشتی، ورزشی و … برای بهره‌مندی مردم از خدمات و امکانات صورت گیرد.

فرماندار ویژه ری بیان داشت: برنامه و اهداف پروژه‌ها در ایام الله دهه فجر در راستای اصلاح و بهبود ورودی روستاها، ایجاد معابر ایمن در روستاهای شهرستان ری، پروژه‌های بهداشتی و درمانی، سوله‌های ورزشی و کارگاه‌های کارآفرینی است.

معاون استاندار تهران گفت: بهبود کیفیت آب شرب در روستاهای شهرستان ری با همکاری شرکت آب و فاضلاب در حوزه روستاها و در زمینه بهسازی شبکه در حال اجراست و بخشی از آن نیز در ایام الله دهه فجر اجرایی می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.