مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

میز خدمت در مصلی ری برپاشد

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی انعکاس ری ؛ همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر،فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونان، رئیس دادگستری، معاونان شهرداری منطقه ۲۰، بخشدار مرکزی، فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس پلیس راهور و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری درمیان مردم قرار گرفته و به صورت مستقیم مشکلات مردم را شنیده و دستورات لازم برای تسریع حل مشکلات آنان را صادر کردند.

مردم ری با استقبال از این طرح با مسؤولان از نزدیک مشکلات خود را مطرح کردند.

حسین توکلی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: همه مسؤولان در این ایام مبارک پاسخگوی مشکلات، معضلات و موضوعات مردم بودند.
وی عمده مشکلات مطرح شده را در حوزه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دانست و ادامه داد:  موضوغات جواز و قانون طرح تفضیلی و هادی روستایی و انشعابات مختلف از جمله مواردی است که در این دیدارها مطرح می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری موضوعات معیشتی را از دیگر درخواست‌های مردم عنوان کرد و افزود: تولیدکنندگان برای تسهیل در وام و تسهیلات که سود بالایی دارد گلایه داشتند و قبلا در زمینه اشتغال روستایی اعتبارات خوبی جذب شده که امیدواریم در تبصره ۱۸ هم این روند اجرایی شود و زمینه رونق تولید در شهرستان محقق شود.

توکلی با اشاره با اقدامات خوب موارد مالیاتی در پایان سال و بخشودگی جرائم خاطرنشان کرد: میز خدمت و ارتباط اقشار مختلف مردم به راحتی با مسؤولان از اولویت‌های انقلاب بوده و باید مورد توجه همه دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در شورای اداری برای ارتباط بیشتر و راحت با مردم تأکید داشتیم، اضافه کرد: بازدیدهای سرزده برای تحرک بیشتر در این زمینه صورت می‌گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری خدمات دهی در این زمینه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این رویکرد با دولت الکترونیک محقق شده و با سامانه سامد به مشکلات در این بخش به خوبی رسیدگی می‌شود و با اجرا و احیای خدمات الکترونیک در همه دستگاه‌ها دسترسی و  پیگیری بهتر و در کاهش فساد نقش مؤثری دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه