مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

میز خدمت در مصلی ری برپاشد

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی انعکاس ری ؛ همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر،فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونان، رئیس دادگستری، معاونان شهرداری منطقه ۲۰، بخشدار مرکزی، فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس پلیس راهور و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری درمیان مردم قرار گرفته و به صورت مستقیم مشکلات مردم را شنیده و دستورات لازم برای تسریع حل مشکلات آنان را صادر کردند.

مردم ری با استقبال از این طرح با مسؤولان از نزدیک مشکلات خود را مطرح کردند.

حسین توکلی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: همه مسؤولان در این ایام مبارک پاسخگوی مشکلات، معضلات و موضوعات مردم بودند.
وی عمده مشکلات مطرح شده را در حوزه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دانست و ادامه داد:  موضوغات جواز و قانون طرح تفضیلی و هادی روستایی و انشعابات مختلف از جمله مواردی است که در این دیدارها مطرح می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری موضوعات معیشتی را از دیگر درخواست‌های مردم عنوان کرد و افزود: تولیدکنندگان برای تسهیل در وام و تسهیلات که سود بالایی دارد گلایه داشتند و قبلا در زمینه اشتغال روستایی اعتبارات خوبی جذب شده که امیدواریم در تبصره ۱۸ هم این روند اجرایی شود و زمینه رونق تولید در شهرستان محقق شود.

توکلی با اشاره با اقدامات خوب موارد مالیاتی در پایان سال و بخشودگی جرائم خاطرنشان کرد: میز خدمت و ارتباط اقشار مختلف مردم به راحتی با مسؤولان از اولویت‌های انقلاب بوده و باید مورد توجه همه دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در شورای اداری برای ارتباط بیشتر و راحت با مردم تأکید داشتیم، اضافه کرد: بازدیدهای سرزده برای تحرک بیشتر در این زمینه صورت می‌گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری خدمات دهی در این زمینه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این رویکرد با دولت الکترونیک محقق شده و با سامانه سامد به مشکلات در این بخش به خوبی رسیدگی می‌شود و با اجرا و احیای خدمات الکترونیک در همه دستگاه‌ها دسترسی و  پیگیری بهتر و در کاهش فساد نقش مؤثری دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.