مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مزار شهدای ادیان توحیدی غبارروبی وگلباران شد

انوشیروان محسنی بندپی، بعد از ظهر پنج شنبه در این مراسم که در خاور شهر و با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، محمد تقی زاده، معاون عمرانی استانداری تهران، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه ری و حسین کاغذلو فرماندار ورامین برگزار شد اظهار کرد: فرهنگ شهادت و ایثارگری‌های قیام عاشورا بوده است که اسلام و همه ادیان را زنده نگه داشت است.

محسنی بند پی با بیان اینکه هم اکنون ایام ایام خجسته ای است گفت: در سال ۵۷ با ورود امام راحل، وحدت همدلی و یکپارچگی همه اقشار جامعه را شاهد بودیم و بعد از پیروزی انقلاب باز استکبار جهانی به دلیل طمعی که بر این سرزمین داشت و به دلیل اینکه سلطه اش را بر خاور میانه و ایران دوباره بتواند گسترش بدهد رژیم صدام را تحریم کرد که به خاک ایران حمله نظامی کند و دیدیم که در دفاع از آرمان‌های انقلاب در حفظ و تمامیت ارضی این کشور همه اقشار به فرمان امام در مقابل دشمن صف آرایی کردند که در یک طرف امام و افکار و اندیشه‌های ایشان و همه اقشار ایرانی بود و در طرف دیگر صدام با بهره گیری و حمایت همه کشورهای دنیا که در رأس ان آمریکا بود.

وی گفت: در دفاع مقدس عزیزان ارامنه و آشوری و بسیجیان شرایطی را فراهم کردند که هیچ ابرقدرتی توان حمله به کشور را نداشته باشد و فلسفه شهادت چیزی است که ادیان الهی رسالت آن را بر عهده دارند و اخلاق مداری و عدالت محوری، پرهیز از گناه و صداقت در گفتار، اساس و پایه ادیان توحیدی بوده و در این راستا هیچ فرقی بین ادیان دیگر با اسلام نیست و در احکام دینی اسلام آمده است که حقانیت در راستای این صفات کامل می‌شود.

استاندار تهران بیان کرد: امام حسین در تمام سختی‌ها راه شهادت را انتخاب کرد و شهادت امام حسین به عنوان یک مکتب در همه جای تاریخ خود را حفظ کرده است و به الگو از امام حسین ترور سردار سلیمانی تبدیل به مکتب سلیمانی شد که اثر بخشی اش را نشان داده است و در جشنواره دانش اموزان استان تهران دیدیم که همه می‌گفتند که ما سلیمانی هستیم و این یعنی رویش جوانه‌های سلیمانی و انشاالله در ادامه انقلاب نیز به همدلی و وحدت نیازمند هستیم و رهبر به عنوان سکاندار نجات بخش کشور است و باید دستورات ایشان را عملیاتی کنیم.

محسنی بندپی بیان کرد: چالش‌ها و توطئه‌هایی که کشور باان مواجه است قطع بر یقین با بصیرت و آگاهی ملت خنثی شده است و گرامیداشت لاله‌های توحیدی فلسفه شهادت را تقویت می‌کند که استکبار از این فلسفه واهمه دارد و انها از مقاومت و پایداری مملکت ما می‌ترسند و وحدت ایرانیان سد محکمی در مقابل آنها است.

وی با اشاره به هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد آمریکایی‌ها در عراق توسط ایران گفت: در هیچ کشوری ندیده‌ایم که پایگاه امریکایی‌ها را هدف قرار بدهند اما ما توانستیم.

استاندار تهران با تاکید بر انتخابات و حضور پررنگ در انتخابات پیش رو عنوان داشت: یکی از رسالت‌های ادیان در برهه کنونی در کشور صندوق رأی انتخابات ۲ اسفند و حضور مردم در ۲۲ بهمن است که دشمن را مأیوس خواهد کرد.

در این مراسم علاوه بر استاندار تهران، سبوه سرکیسیان اسقف اعظم ارمنی‌های ایران، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری، محمد تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران و خانواده  شهدای ارمنی، کلیمی، زرتشتی و آشوری حضور داشتند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه