مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اجرای طرح هادی در روستاها به دهیاری‌ها واگذار می‌شود

محمدرضا صمیمی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی مدیران شهری، روستایی و شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ری اظهار داشت: با توجه به تضاد قوانین، معضلاتی در اجرای طرح هادی ایجاد شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن قوانین مربوط به خود را دارد و بر اساس آن عمل می کند از سوی دیگر وزارت کشور، فرمانداری و بخشداری هم قوانین مختص خود را داشته که بر مبنای آن فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۳۴۳ شهرداری و ۳۷ هزار دهیاری در کشور فعالیت و خدمات رسانی می کنند، افزود: دهیاران با مدیریت دقیق و هنرمندانه معضلات را رفع کرده و به روستاها سامان دهند.
صمیمی تصریح کرد: در راستای توسعه فعالیت دهیاری ها در روستاها، موضوع استخدام و ثبات و امنیت شغلی آنها در دست بررسی است و به محض تایید آزمون استخدامی مربوط به این قشر برگزار خواهد شد.
وی افزود: بی توجهی به دغدغه دهیاری ها کار را دشوار و مشکلات و بحران هایی را ایجاد می کند.
صمیمی گفت: اگر چه اشکالاتی در شوراها وجود دارد اما این موضوع مانع فعالیت های اثرگذار از سوی دهیاران نیست.

مدیرکل امور شوراهای اسلامی شهر و روستایی وزارت کشور یادآور شد: با توجه به قرار گرفتن قیامدشت و احمدآباد مستوفی و درخواست ابطال شهر بودن آن از سوی شهرداری تهران، این طرح برای بررسی دقیق به دولت رفته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه