مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: اشتغال اولویت نخست امروز روستاها است

حسین توکلی کجانی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی مدیران شهری، روستایی و شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ری اظهار داشت:ایجاد اشتغال در روستاها موجب تزریق امید و جلوگیری از مهاجرت ها می شود.
وی تاکید کرد: مشکل بزرگ شوراهای اسلامی استان تهران همسانی قوانین و سیاست های مربوطه با شوراهای اسلامی سایر استانها است که نیازمند توجه ویژه با توجه به گستردگی فعالیت آنان است.

این مسئول، یکی از اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید یکپارچگی مدیریت آبفای شهری و روستایی برشمرد و خاطرنشان کرد: هیات وزیران با کارهای کارشناسی قوانین گذشته را با رویکرد توسعه و آبادانی بروز رسانی و ابلاغ می کنند که در اجرای سیاست های شهرداری ها و دهیاری ها بسیار موثر است.

وی اضافه کرد: در روستاها نسبت به موضوع اقتصاد مقاومتی توجه ویژه شده است که باید از هزینه های اندک در راستای سرمایه گذاری روستایی استفاده شود.
توکلی به اهمیت دهیاری ها اشاره کرد و افزود: فعالیت موثر و مستمر دهیاری ها سبب سکونت روستاییان و آرامش آنها و همچنین مانع مهاجرتشان به شهرها می شود.
فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: باید بودجه دهیاری ها به گونه ای برنامه ریزی و هدف گذاری شود تا همه مردم از مزایای آن بهره مند شوند.
این مسئول خاطرنشان کرد: عملکرد و فعالیت شوراهای شهرستان ری با وجود نقایص قانونی مطلوب بوده است.
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: عملکرد ضعیف سبب بدبینی مردم می شود که بر همین اساس باید مدیران و دهیاران با دقت به وظایف خود عمل کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در پنج بخش مرکزی، کهریزک، حسن آباد فشافویه، خاوران و قله نو در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهرستان به دلیل وجود صنایع مختلف و شهرک‌های صنعتی متنوع یکی از مراکز تولیدی استان تهران محسوب می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه