مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: اشتغال اولویت نخست امروز روستاها است

حسین توکلی کجانی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی مدیران شهری، روستایی و شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ری اظهار داشت:ایجاد اشتغال در روستاها موجب تزریق امید و جلوگیری از مهاجرت ها می شود.
وی تاکید کرد: مشکل بزرگ شوراهای اسلامی استان تهران همسانی قوانین و سیاست های مربوطه با شوراهای اسلامی سایر استانها است که نیازمند توجه ویژه با توجه به گستردگی فعالیت آنان است.

این مسئول، یکی از اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید یکپارچگی مدیریت آبفای شهری و روستایی برشمرد و خاطرنشان کرد: هیات وزیران با کارهای کارشناسی قوانین گذشته را با رویکرد توسعه و آبادانی بروز رسانی و ابلاغ می کنند که در اجرای سیاست های شهرداری ها و دهیاری ها بسیار موثر است.

وی اضافه کرد: در روستاها نسبت به موضوع اقتصاد مقاومتی توجه ویژه شده است که باید از هزینه های اندک در راستای سرمایه گذاری روستایی استفاده شود.
توکلی به اهمیت دهیاری ها اشاره کرد و افزود: فعالیت موثر و مستمر دهیاری ها سبب سکونت روستاییان و آرامش آنها و همچنین مانع مهاجرتشان به شهرها می شود.
فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: باید بودجه دهیاری ها به گونه ای برنامه ریزی و هدف گذاری شود تا همه مردم از مزایای آن بهره مند شوند.
این مسئول خاطرنشان کرد: عملکرد و فعالیت شوراهای شهرستان ری با وجود نقایص قانونی مطلوب بوده است.
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: عملکرد ضعیف سبب بدبینی مردم می شود که بر همین اساس باید مدیران و دهیاران با دقت به وظایف خود عمل کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در پنج بخش مرکزی، کهریزک، حسن آباد فشافویه، خاوران و قله نو در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهرستان به دلیل وجود صنایع مختلف و شهرک‌های صنعتی متنوع یکی از مراکز تولیدی استان تهران محسوب می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.