مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دشمنان از طریق رسانه‌ها به دنبال تغییر خط فکری جوانان هستند

محمد عباسی شامگاه سه شنبه در نشست بصیرتی به مناسبت ۹ دی ماه در مسجد المهدی شهرری اظهار داشت: دشمنان کشور از راه تقلب در انتخابات وهدف گزاری این موضوع از سال های قبل از انتخابات سال۱۳۸۸ در رسانه وفضای مجازی وتاثیراین موضوع برروی نسل جوان جامعه به دنبال نابودی نظام بودند.
رییس شورای فرهنگی بنیاد مستضعفان عنوان کرد: برخی رسانه های داخل کشور در سال ۸۸ تحت تاثیر رسانه های غربی قرار گرفته و پس از آن افراد جامعه هم تحت تاثیر قرار گرفته و کشور را در ۹ ماه دچار ناامنی کردند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان در طول ۴۰ سال انقلاب به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند، خاطرنشان کرد: اولین فتنه بعد از انقلاب جنگ تحمیلی بود که ۳۶ کشور به جنگ با ملت ایران پرداختند که با تقدیم شهدا اجازه تجاوز به رژیم بعث را ندادند.
عباسی ادامه داد: همواره جنگ با مخالفان راحت تر از زمان نفاق و درگیری داخلی است که دشمنان با تلاش وآموزش افراد ضعیف که از نظام نا امید شده سعی در ایجاد تفرقه ونابودی انقلاب اسلامی را داشتند که با داشتن بصیرت ملت ایران با شکست روبرو شدند.
عباسی با اشاره به اینکه برای اولین بار درسال ۸۸ بسیاری از مساجد تخریب و افراد بی گناه زیادی کشته شدند، گفت: دشمنان سعی بر تغییر اصل نظام جمهوری اسلامی داشتند که شهادت و پیروی از ولایت فقیه ۲ عنصر اصلی اتحاد ملت ایران بود.
وی با اشاره به حوادث اخیر کشور ادامه داد: مردم با حضور در حماسه ۹ دی که با بصیرت‌ و حضور در صحنه موجب ازبین رفتن نقشه شوم دشمن شد اما دشمنان بیکار نبوده و با طراحی نقشه جدید از جمله گرانی بنزین فشار اقتصادی به مردم باعث ایجاد ناامنی در کشور شد که با بصیرت و تجربه از حوادث گذشته این فتنه نیز خنثی شد.
عباسی یادآور شد: کسانی که درحوادث سال ۸۸ و ۹۸ به دفاع از کشور پرداختند افراد متعهد و متدین به نظام جمهوری اسلامی هستند که با وجود فشار اقتصادی سیاسی در راه انقلاب ثابت قدم هستند.
وی در پایان با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس گفت: مردم باید با افزایش بصیرت و آگاهی فارغ از دید جناحی نگاه و افراد اصلح را انتخاب و زمینه ساخت جامعه، اقتصاد را فراهم کنند و زمینه برون رفت از شرایط کنونی را آماده سازیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه