مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رونمایی از 30 عنوان کتاب تازه منتشر شده در شهرری

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، «سیدحسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این مراسم گفت: امسال بیش از 200 برنامه در حوزه کتابخوانی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در شهرستان ری برگزار شد.

وی افزود: شهرستان ری به مدت چهار سال نامزد پایتخت کتاب ایران شده است و با برتامه ریزی های صورت گرفته و همیاری مسئولان شهرستان، امید می رود که سال آینده مقام پایتختی کتاب ایران به شهرری برسد.

در ادامه برنامه تنی چند از نویسندگان به بیان مشکلات صنعت نشر از جمله قیمت بالای انتشار کتاب و عدم حمایت مسئولان از ناشران و نویسندگان به ویژه نویسندگان «قلم اولی» اشاره کردند.

در پایان نیز از کتاب «نقش کرامت در اخلاق پزشکی»، «زیارت اربعین جلوه‌گاه تربیت»، «آداب حضور درپیشگاه معصوم»، «حکمت بیماری و فواید آن»، «امام سجاد در آیینه واقعیت‌ها»، «بانوی ادب حضرت ام البنین (س)»، «حجاب تاج بندگی عفاف راز بندگی»، «همراه با جابر در اربعین حسینی»، «نگاهی نو به حکمت های نماز و طهارت» اثر حجت الاسلام جلیل جعفرزاده رونمایی شد.

همچنین در ادامه کتاب‌های «۴۰ داستان از استغاثه و توسل به امام زمان(عج)»، «۱۰۰ داستان از فهم کارگاهی مردگان»، «آثار وبرکات نگین انگشتری»، «چهل داستان از امام زمان(عج) در رویای صادقیه» از حجت الاسلام عدنان زعفرانی و کتاب های «نقش معلم در تربیت دینی»، «تاثیر اینترنت و فضای مجازی برمهارت اجتماعی نوجوانان»، «تاثیر فضای مجازی براعتماد به نفس نوجوانان و دانش اموزان» از زهرا رمضان پور رونمایی شدند.

کتاب‌های «ما را به کجا می برند نگاهی نو به تلویزیون از نگاه شهید آوینی» «مهدیه و لباس‌های سخنگو» اثر وحید جهان تیغ، «راهنمای پایه زبان پایه دهم و یازدهم دبیرستان و هنرستان» اثر شعبان محمد پور، «تدابیر حفظ سلامتی از دیدگاه ائمه(ع) و حکما» اثر خداشکر شیری، «دیوان عارف تهرانی» اثر غلامعلی آرونی حصاری، «این چالش‌های رسیدن به هدف»، «۳۰ روز همگام با رسول الله(ص)» از لیلا انصاری، «دین وچالش‌های» اثر حسین سامانی نژاد، «مانی و سامی» اثر فریبا دشتی «۲ برادر» از سکینه برکاتی، دیوان «شعر سلام بابایی» اثر غفور ابراهیم آباد، «گنج پنهان تفسیر سوره واقعه» اثر رضا بیدگلی، «فضای مجازی و آسیب‌های روانی» اثر زهرا ساغرچیان و «منظومه داستان» از مصطفی شهمیری نیز از دیگر آثار رونمایی شده در این برنامه بودند.

این 30 جلد کتاب توسط انتشارات «سمیع» به مدیریت مصطفی پورامینی، ناشر برگزیده و فعال شهرستان ری در سال 1398 به زیور طبع آراسته شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه