مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری :پیش بینی های بنیانگذار کبیر انقلاب درحال روی دادن است

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: به جوانان فلسطینی دست مریزاد می گوییم که پشت حامیان ، سران و ارکان رژیم صهیونیستی اسرائیل را به لرزه در آوردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛مهدی باب الحوائجی در راهپیمایی نمازگزاران مردم همیشه در صحنه شهرری، علیه جنایات رژیم کودک کشصهیونیستی که بعد از اقامه نماز جمعه در شهرری برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جوانان فلسطینی ثابت کردند که پیش بینی های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در حال محقق شدن است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ما می بینیم که این جوانان شجاع و انقلابی با ایمانی راسخ رژیم صهیونیستی را چگونه به لرزه در آوردند.

راهپیمایی مردم شریف شهرستان ری در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات طوفان الاقصی با حضور حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری، باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سید علی یزدی‌خواه نماینده مجلس شورای اسلامی، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم «ع»، مهندس شنگی شهردار منطقه ۲۰، سایر مسئولین و با حضور مردم انقلابی شهرری و نمازگزاران جمعه از مسیر مصلی امام علی(ع) آستان مقدس سیدالکریم به سمت میدان اصلی شهرری برگزار شد.

با اجرای عملیات “طوفان الاقصی” رژیم صهیونیستی به دلیل استیصال در رویارویی با مقاومت فلسطین اقدامات جنایتکارانه خود در هدف قرار دادن خانه های مسکونی، مراکز درمانی و زیربنایی غزه را شدت بسیار داده و دلیل آن واهمه باز شدن درهای جهنم به روی صهیونیست ها از دیگر جبهه ها می باشد.

شمار کودکان فلسطینی که از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه شهید شده‌اند، به ۵۰۰ نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، تاکنون یک هزار و ۵۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه شهید و ۶ هزار و ۶۱۲ نفر نیز زخمی شدند.

شعارهایی در حمایت از فلسطین

راهپیمایی شهروندان در شهرستانهای استان تهران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین قبل از آغاز خطبه های نماز جمعه های شهرستانها و شهرها وبخشها در سراسر استان برگزار شد.

راهپیمایی و حرکت امت اسلامی ایران در حمایت از عملیات طوفان الأقصی فلسطینیان در میعادگاه های نماز جمعه برگزار شد.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه