مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کلنگ مجتمع انتظامی فیروزآباد شهرری زده شد

عملیات اجرایی مجتمع انتظامی فیروزآباد همزمان با هفته نیروی انتظامی آغاز و تا ۱۸ ماهه آینده به منظور استقرار پلیس‌های تخصصی و ارتقای خدمات انتظامی در بخش قلعه‌نو مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛آئین آغاز عملیات اجرایی مجتمع انتظامی فیروز آباد در بخش قلعه‌نو شهرستان ری ظهر امروز با حضور معاون فرماندهی انتظامی پایتخت، فرماندار ویژه شهرستان ری و عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان ری افتتاح شد.

در بخش قلعه‌نو و به ویژه روستای فیروزآباد به واسطه ظرفیت‌ها و نیازهای موجود به همت دهیاری و شورای روستای فیروز آباد زمینی با وسعت 1500 متر مربع با کاربری انتظامی به ساخت مجتمع انتظامی اختصاص یافت تا بر این اساس انواع خدمات پلیس از جمله انتظامی، امنیت اقتصادی، آگاهی و غیره در آن مستقر شود.

مهدی باب الحوائجی در ابتدای این آئین ضمن تقدیر از خدمات نیروی انتظامی با اشاره به ارتقای خدمات در شهرستان ری اظهار داشت: امنیت جزو ملزومات زندگی بشر است و اگر در جامعه‌ای امنیت وجود نداشته باشد، شهروندان از نظر جان و مال در خطر هستند و شاهد ازدیاد سرقت‌ها و زورگیری خواهیم بود.

وی افزود: در ایران اسلامی امنیت به شکل قابل توجهی وجود دارد که این نعمت به برکت حضور برادران و عوامل خدوم نیروی انتظامی است که امنیت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: پلیس ایران امروز یکی از قوی‌ترین پلیس‌های دنیاست که علت آن مشخصاً امکانات تجهیزات امنیتی نیست بلکه به واسطه وجود نیروی انسانی متعهد معتقد و وفادار به نظام اسلامی و کشور ایران است.

باب الحوائجی در پایان خاطرنشان کرد: مجتمع انتظامی فیروزآباد در بخش قلعه‌‌نو شهرستان ری ظرف 18 ماه آینده ساخته و در راستای استقرار پلیس‌های تخصصی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه