مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افتتاح اولین باشگاه کوهنوردی در ری

رئیس هیئت کوهنوردی شهرری گفت:اولین باشگاه کوهنوردی شهرری،در آستانه هفته تربیت بدنی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛حمید طربی ، رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان ری در حاشیه جلسه سالانه در خانه کوهنورد به خبرنگار ایرنا از افتتاح اولین باشگاه کوهنوردی در شهرستان ری خبر داد .

وی اظهار کرد : در اجرای بخشنامه فدراسیون کوهنوردی مبنی بر لغو تمام گروه ها و ملزم بودن به تاسیس باشگاه و قانونمند کردن ورزش کوه نوردی ، باشگاه کوهنوردان راگا با همکاری تعدادی گروه کوهنوردی تشکیل شده است.

طربی افزود : پیشکسوتان و مربیان که سرآمدان سلامت جامعه هستند با هم همراه شدند تا با تشکیل این باشگاه آثار با ارزشی در ورزش کوهنوردی شهرری برجای بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این باشگاه با همراهی گروه های کوهنوردی گام های مثبتی برای ورزش شهرستان بردارد و هدف اصلی این باشگاه آموزش کوهنوردی و تلاش برای سلامت و تندرستی جامعه است که جذب جوانان و استعداد یابی و در کنار آن صعودهای مفرح و ایمن با آموزش حین برنامه ریزی و اجرای برنامه های همگانی و درون شهری از اهداف دیگر فعالیت های این باشگاه خواهد بود.

وی ادامه داد: شهرری یکی از شهرستان های پیشگام در ورزش های کوهنوردی در تهران محسوب می شود که کوهنوردان آن در فتح قله ها و ورزش های کوهنوردی در سطح کشور و ملی مطرح هستند و توانسته اند به فتح بسیاری از قله های برون مرزی دست یابند.

هیات ها و باشگاه های کوهنوردی بازوهای اجرایی ما هستند

در این نشست ، اسماعیل اسماعیل زاده رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران گفت : هیات ها و باشگاه های کوهنوردی بازوهای اجرایی ما هستند و تمام تلاش ما این است که روز به روز پر رونق تر و شخصیت حقوقی مستقل تری داشته باشند .

وی خاطر نشان کرد: انشالله با کمک هیات های شهرستانی بتوانیم بر تعداد باشگاه های کوهنوردی بیافراییم .

شهرستان ری در جنوب تهران بیش از یک میلیون نفر را در خود جای داده است.

Iقله راگا به ارتفاع حدودا ۱۵۳۰ متر، بلندترین نقطه رشته کوه راگا نام دارد که از آنجا به علت ارتفاع این کوه می توان منطقه ای وسیع از تهران را به راحتی دید و قله راگا بعنوان یکی از منحصر بفرد ترین جاذبه های طبیعی جنوب تهران بشمار می رود.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه