مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دوره روش تدریس و آموزش کتاب درسی سوادآموزی در شهرری برگزار شد

عباس یوسف اوغلی  اظهار داشت: تعداد ۲۵ نفر آموزش دهندگان فعال به مدت پنج روز آموزش های مورد نیاز را در حوزه سواد آموزی دیدند.
وی خاطر نشان کرد: سواد آموزی در دوره اول و دوم و سوم ابتدایی انجام می می شود و دوره انتقال مربوط به سواد آموزان چهارم، پنجم و ششم ابتدایی است.
مسئول واحد سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری افزود: تحکیم سواد فرصت استمرار و پایداری آموخته و کاربرد آن مربوط به افرادی است که تمایل به ادامه تحصیل نداشته اما خواستار تثبیت سواد و مطالعه هستند.
این مسئول اضافه کرد: طول دوره سواد آموزی حداقل چهار ماه و حداکثر ۶ ماه، دوره انتقال حداقل ۶ ماه و حداکثر ۹ ماه و دوره تحکیم از ۷۲ (چهار تا پنج ماه) است.
یوسف اوغلی خاطر نشان کرد: سوادآموزی توسط افراد آموزش دهنده حقیقی یعنی فرهنگیان و افراد آموزش دهنده حقوقی به صورت داوطلبانه انجام می شود.
وی یادآور شد: نوشت افزار و لوازم التحریر سواداموزان به صورت رایگان با هدف تشویق و ترغیب آنها به سوادآموزی در اختیار این گروه قرار می گیرد.
مسئول واحد سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: آموزش کتب سواد آموزی یک و دو با آموزش قرآن، محاسبه کردن و خواندن و نوشتن انجام می شود.
این مسئول ادامه داد: در دوره انتقال ۶ جلد کتاب داشته که شامل ریاضی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی، علوم تجربی، قرآن و انشاء است.
وی گفت: آموخته ها باید به روز باشند تا در زندگی اجتماعی و فردی به ویژه سبک زندگی سواداموزان موثر باشند.
هفتم دی سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی به فرمان امام راحل و از پنجم تا ۱۱ دی هفته سوادآموزی نامگذاری شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه