مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دوره روش تدریس و آموزش کتاب درسی سوادآموزی در شهرری برگزار شد

عباس یوسف اوغلی  اظهار داشت: تعداد ۲۵ نفر آموزش دهندگان فعال به مدت پنج روز آموزش های مورد نیاز را در حوزه سواد آموزی دیدند.
وی خاطر نشان کرد: سواد آموزی در دوره اول و دوم و سوم ابتدایی انجام می می شود و دوره انتقال مربوط به سواد آموزان چهارم، پنجم و ششم ابتدایی است.
مسئول واحد سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری افزود: تحکیم سواد فرصت استمرار و پایداری آموخته و کاربرد آن مربوط به افرادی است که تمایل به ادامه تحصیل نداشته اما خواستار تثبیت سواد و مطالعه هستند.
این مسئول اضافه کرد: طول دوره سواد آموزی حداقل چهار ماه و حداکثر ۶ ماه، دوره انتقال حداقل ۶ ماه و حداکثر ۹ ماه و دوره تحکیم از ۷۲ (چهار تا پنج ماه) است.
یوسف اوغلی خاطر نشان کرد: سوادآموزی توسط افراد آموزش دهنده حقیقی یعنی فرهنگیان و افراد آموزش دهنده حقوقی به صورت داوطلبانه انجام می شود.
وی یادآور شد: نوشت افزار و لوازم التحریر سواداموزان به صورت رایگان با هدف تشویق و ترغیب آنها به سوادآموزی در اختیار این گروه قرار می گیرد.
مسئول واحد سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: آموزش کتب سواد آموزی یک و دو با آموزش قرآن، محاسبه کردن و خواندن و نوشتن انجام می شود.
این مسئول ادامه داد: در دوره انتقال ۶ جلد کتاب داشته که شامل ریاضی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی، علوم تجربی، قرآن و انشاء است.
وی گفت: آموخته ها باید به روز باشند تا در زندگی اجتماعی و فردی به ویژه سبک زندگی سواداموزان موثر باشند.
هفتم دی سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی به فرمان امام راحل و از پنجم تا ۱۱ دی هفته سوادآموزی نامگذاری شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.