مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اولین جلسه سرپرست شهرداری باقرشهر با مدیران برگزار شد

یه گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ صبح امروز اولین جلسه سرپرست جدید شهرداری باقرشهر با مدیران مجموعه در سالن جلسات ساختمان شهرداری باقرشهر برگزار شد .

در این جلسه اسد سرنابه سرپرست شهرداری باقرشهر ضمن تقدیر از زحمات دکتر ناصری پور شهردار قبلی باقرشهر گفت : با توجه به تصمیم شورای اسلامی شهر در انتخاب شهردار جدید باید در دوران سرپرستی بنده تا انتخاب شهردار به بهترین شکل ممکن کارها ادامه پیدا کند و خللی در خدمات رسانی به مردم وجود نداشته باشد هر چند که سابقه ی خوب همکاران در مجموعه شهرداری گواه بر عملکرد قابل تحسین این مجموعه است .

سرپرست شهرداری باقرشهر با تاکید بر برنامه ریزی های لازم برای انجام امور کوتاه مدت و بلند مدت گفت : با توجه به موقعیت کنونی لازم است تمامی مدیران برنامه های خود را اعم از پروژه های عمرانی ، برنامه های مربوط به بودجه و سایر امور را با جدیت پیگیری نمایید تا حضور منتخب شورای اسلامی باقرشهر وقفه ای در برنامه های شهرداری پیدا نشود .

وی با اشاره به بازدید از سطح شهر به همراه مدیران رایکی از امور مهم دانست و افزود: برنامه ریزی جهت اجرای پروژه های آتی با اولویت پروژه های نیمه تمام و همچنین برنامه ریزی جهت برگزاری انتخابات و ایام ۲۲ بهمن از جمله اموریست که باید به آن توجهی ویژه نمود.

سرنابه در پایان این مراسم اولویت شهرداری را رضایت مردم و خدمت به مردم دانست و حسن اخلاق در برخورد با ارباب رجوع را به مدیران این مجموعه گوشزد نمود .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه