مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

در شهرستان ری ۲۵۳ هکتار بافت فرسوده وجود دارد

نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته ۱۱۶/۲ هکتار بافت فرسوده در شهرهای شهرستان ری و ۱۳۷/۲ هکتار بافت فرسوده در شهرری و جمعا ۲۵۳/۴ هکتار بافت فرسوده در شهرستان ری وجود دارد.

 مسئول هماهنگی بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در بیستمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان تهران در شهرستان ری اظهار داشت: شهرستان ری دارای ۳۹۹۹ هکتار مساحت شهری است که بر اساس مطالعات صورت گرفته ۱۱۶/۲ هکتار بافت فرسوده در شهرهای شهرستان ری و ۱۳۷/۲ هکتار بافت فرسوده در شهرری و جمعا ۲۵۳/۴ هکتار بافت فرسوده در شهرستان ری وجود دارد.
وی افزود: در شهرهای حسن آباد، باقرشهر و کهریزک به ترتیب دارای ۲۳/۲، ۸۰ و ۱۴ هکتار بافت فرسوده است و بر اساس این آمار شهرستان ری در بین شهرستان های استان تهران در رتبه یازدهم قرار دارد.
نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان تهران بیان داشت: در حال حاضر مطالعات نوسازی و بهسازی باقرشهر در دست اقدام است و مطالعات بازآفرینی شهری شهرهای کهریزک و حسن آباد نیز بایستی در اسرع وقت آغاز شود.
وی ادامه داد: بر اساس مطالعات صورت گرفته ۶۳ محله در استان تهران در طرح باز آفرینی شهری بعنوان محله هدف در نظر گرفته شده است که شامل ۴۵ محله در شهرهای استان تهران و ۱۸ محله در شهر تهران است و از این مجموع ۴ محله شامل ۳۰ متری امام خمینی (ره) باقرشهر، دو محله در شهر حسن آباد و محله جوانمرد قصاب در شهرستان ری قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه