مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

زنگیشه: وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در صالح آباد شهرری پیگیری می شود

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران با اشاره به موضوع ماده ۹۹ از پیگیری وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در صالح آباد شهرری خبر داد.

جمال زنگیشه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران با اشاره به بازدید از روستای صالح آباد شهرستان ری اظهار داشت: این بازید در راستای پیگیری ماده ۹۹ و تخلفات مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق روستایی انجام شده است. وی بیان کرد: این بازدید که با همراهی بابک ترکی نماینده قوه قضاییه و ناصر عبدالرحیمی دبیر کمیسیون ماده ۹۹ انجام شد به جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم و دهیاری بوده تا بتوانیم تصمیم گیری درستی داشته باشیم.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران همچنین افزود: بر اساس این بازدید میدانی و بررسی های انجام شده هفته آینده رای مربوط به وضعیت ماده ۹۹ در این روستا صادر می شود. زنگیشه در پایان خاطرنشان کرد: دهیاران در حوزه اختیارات خویش کارها را پیگیری کنند و تمامی ساخت و سازهای حوزه روستاها را با جدیت و دقت رصد و ساماندهی کنند تا مشکلی بروز نکند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه