مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

عاملان درگیری و تخریب خودروی شهروندان در شهرری دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی و تخریب خودرو پارک شده شهروندان در شهرری خبر داد و گفت: در چند عملیات غافلگیرانه ۴ نفر متهم دستگیر و به مقر پلیس اطلاعات منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ سیدرضا عمادالدینی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به دستگیری عامل نزاع در شهرری اظهار داشت: در پی تماس تلفی تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تخریب خودروهایشان توسط افرادی ناشناس در محله حمزه‌آباد شهرری، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات شهرستان با حضور در محل ضمن اخذ گزارش و مستندات تخریب تعدادی خودرو از شهروندان، تحقیقات اولیه را جهت شناسایی عاملان این حرکت غیرقانونی آغاز و با انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی، سرنخ‌هایی از هویت این افراد به دست آوردند.

 جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: پس از تحقیقات گسترده، تیم عملیات پلیس اطلاعات شهرستان ری عاملان درگیری و تخریب خودروها را شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه 4 نفر متهم دستگیر و به مقر پلیس اطلاعات منتقل شدند.

 وی بیان داشت: متهمان دستگیر شده که از اراذل و اوباش نوظهور بودند به جرم خود اعتراف و پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 سرهنگ عمادالدینی با اشاره به اینکه تمامی اعضای باند این اقدام جنون‌آمیز در کمتر از 24 ساعت توسط پلیس دستگیر شده‌اند، خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: پلیس همواره حافظ جان و مال شهروندان بوده و با تمام توان و اقتدار کامل و در چهارچوب قانون اجازه جولان به مجرمان و قانون‌گریزان نخواهد داد تا این احساس امنیت در جامعه که حاصل خون شهدا بوده خدشه‌دار گردد و از شهروندان نیز انتظار است با گزارش سریع اقدامات غیرقانونی و موارد مشکوک، پلیس را در ارتقای احساس امنیت اجتماعی یاری رسانند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه