مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

عامل تخریب 15 خودرو در امین‌آباد شهرری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری دستگیری عاملان تخریب ۱۵ خودرو در محدوده امین آباد توسط تیم عملیات کلانتری ۱۷۳ این فرماندهی در کمتر از ۵ ساعت، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: طی تماسی از سوی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب چندین خودرو واقع در محدوده سه راه تقی آباد مجتمع گلبرگ و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان توسط افرادی با حالت غیر عادی، سریعاً رئیس و عوامل عملیات کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام می‌شوند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد، ۵ نفر از اراذل و اوباش با استفاده از سلاح سرد (قمه) بیش از ۱۵ دستگاه خودروی سواری پارک شده در مجتمع گلبرگ تخریب کرده اند.

سرهنگ طرهانی در ادامه ابراز داشت: با پایش تصویری دوربین‌های شهری و اقدامات اطلاعاتی تیم عملیات کلانتری امین آباد در کمتر از ۵ ساعت هویت و محل حضور هر ۵ نفر متهم شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در چند عملیات مجزا هر ۵ نفر که ۲ نفر از آنها متهم اصلی تخریب خودروها بودند دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه تاکنون تعدادی از خانواده‌ها به کلانتری مراجعه و شکایت خود را طرح کردند اظهار داشت: هر ۵ متهم پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه اهالی و معتمدان محلی ضمن حضور در کلانتری از اقدام سریع و جدی پلیس همچنین حضور به موقع مأموران انتظامی تقدیر و تشکر کردند گفت: پلیس با قاطعیت و سریع‌ترین زمان ممکن با هرگونه ناهنجاری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان برخورد می‌کند و امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه