مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سرپرست فرمانداری ری: مشارکت حداکثری در انتخابات را با جهاد تبیین پیگیری کنیم

سرپرست فرمانداری شهرستان ری گفت: از همه دوستان و همراهان نظام جمهوری اسلامی می‌خواهیم در قالب جهاد تبیین موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری مردم را پیگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛محمد بشارت عصر جمعه در جمع مردم بخش کهریزک اظهار داشت: تجلی اراده و خواست مردمی در استقرار و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی موضوع انتخابات است و انتخاباتی که سرنوشت‌ها را تعیین می‌ کند؛ ما در سال جاری ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش رو داریم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای سال به چهار رکن اساسی انتخابات یعنی رقابت پذیری، مشارکت حداکثری، سلامت و امنیت اشاره فرمودند که در نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی ادوار بحث سلامت و امنیت به بهترین نحو ممکن تامین شده است و در موضوع مشارکت حداکثری نیز مردم مومن پیشگام خواهند بود.

به گفته این مسئول، حکومت در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه خواست و اراده مردم شکل گرفته است و این اراده قاعدتاً برای برطرف کردن نیازها و اجرای خواسته‌های به حق مردم است.

وی ادامه داد: در واقع فلسفه وجودی تمامی دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور، برطرف ساختن نیازهای مردم در چهارچوب قوانین و مقررات جاری کشور و تحت سیاست‌های عمومی دولت بوده و امروز اولویت اصلی نظام جمهوری اسلامی بر پایه ایجاد رفاه و آسایش برای تمام مردم قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری ری با اشاره به برخی از اقدامات دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی با وجود همه مشکلات به ویژه در حوزه معیشت و اقتصاد به شکل کاملاً جدی پیگیر رفع مشکلات بوده است و عزم دولت در سیاست‌های داخلی و خارجی توأم با عزت نیز بوده است.

این مسئول با بیان اینکه کهریزک تعداد زیادی از کارخانجات، سردخانه‌ها، انبارها و کارگاه‌های تولیدی مختلف در دل خود جا داده است، گفت: این منطقه قطب اقتصادی ری است.

بشارت اضافه کرد: بخش کهریزک با جمعیتی بالغ بر ۱۲۵هزار نفر مطابق با سرشماری سال ۹۵ و سکونت ۸۳ درصد جمعیت در شهرها و ۱۷ درصد در روستاها دومین بخش بزرگ شهرستان ری است.

وی ادامه داد: کهریزک به دلیل موقعیت جغرافیایی میزبان تعداد زیادی از کارخانجات، سردخانه‌ها، انبارها و کارگاه‌های تولیدی مختلف است که به عنوان قطب اقتصادی شهرستان ری، در سطح استان تهران نیز به عنوان یک منطقه مهم صنعتی و اقتصادی مطرح محسوب می شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان ری افزود: طبیعتاً حضور تعداد زیادی از واحدهای تولیدی و صنعتی علاوه بر ایجاد فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری و اشتغال در سطح بخش، دغدغه‌هایی نیز برای مردم ایجاد کرده است. به طور مثال شهرک انرژی مستقر در بخش در کنار فرصت‌های موجود تهدیدها و مشکلاتی در حوزه محیط زیست برای ساکنین ایجاد کرده است، به همین دلیل سعی ما بر آن است که با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و کمک تمامی دستگاه‌ها معضلات را تا جای امکان رفع و رضایت اهالی را جلب کنیم.

بشارت با اشاره به برگزاری مراسم مسلمیه در شبهای گذشته، گفت: تشکر ویژه‌ای کنیم از دست اندرکاران برگزاری مراسم مسلمیه در سطح شهرستان به مدت سه شب که با محوریت مجموعه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به بهترین شکل ممکن در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.

وی تاکید کرد: همچنین تقدیر ویژه دارم از هیات های مذهبی، مدیران دستگاه های فرهنگی، دستگاه‌های امدادی و خدماتی شهرستان که در طول برگزاری این مراسم به صورت شبانه روزی فعالیت کردند.

سرپرست فرمانداری ری یادآور شد: یکی از مهمترین نکات مراسم امسال مسلمیه بحث حضور غالب جوانان و نوجوانان به عنوان رویش‌های انقلاب در این برنامه بود که این موضوع برهان روشنی بر دینداری و زنده بودن اعتقادات به ویژه عشق به اهل بیت در میان نسل جوان و نوجوان ما به عنوان آینده سازان نظام و انقلاب علی رغم تمام نقشه‌ها و طرح‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

کهریزک با جمعیت ۱۵۰ هزار نفر و ۲ شهر از بخش های پنجگانه شهرستان ری به شمار می آید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه