مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازدید سرزده تعزیرات از فرودگاه امام خمینی (ره)

قاضی شعبه هفتم تعزیرات شهرستان‌های استان تهران با بازرسی و بازدید سرزده از غرفه‌های فرودگاه امام خمینی(ره) ۳ پرونده تخلف تشکیل داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛قاضی شعبه هفتم تعزیرات شهرستان‌های استان تهران گفت: ۳ پرونده تخلف برای غرفه‌های فرودگاه امام(ره) تشکیل و متخلفان برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

در راستای نظارت‌های طرح نوروزی، گشت مشترکی توسط تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران و سایر ادارات به منظور بازدید از واحدهای صنفی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این بازدید که جهان آبادی رئیس شعبه هفتم اداره کل تعزیرات شهرستان‌های استان تهران و تعدادی از مسؤولان فرودگاه حضور داشتند، از غرفه‌های این محل بازرسی به عمل آمد.

قاضی شعبه هفتم تعزیرات شهرستان‌های استان تهران گفت: در راستای اجرای گشت‌های نوروزی و بازدیدهای سرزده و در پی گزارش‌های مردمی به همراه بازرسان ادارات صمت و بهداشت، بازرسی از غرفه‌های فرودگاه امام خمینی(ره) انجام شد.

وی گفت: طی این بازرسی‌ها از ۷ واحد صنفی در فرودگاه امام خمینی(ره) بازدید و برای ۳ واحد صنفی متخلف، پرونده تشکیل شد و متخلفان برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه