مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دعوت شهردار باقرشهر از شهروندان برای حضور در آئین افتتاح جام “جوان پهلوان”

آغاز نخستین و بزرگترین رویداد ورزشی و فرهنگی استان تهران و دیدار رقابت فوتبال پیشکسوتان باقرشهر و منتخب 98 فردا (پنجشنبه) در بوستان عطر سیب و سالن ایثارگران باقرشهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، آئین افتتاح “جام جوان پهلوان” بزرگ‌ترین رویداد ورزشی فرهنگی استان تهران فردا (پنجشنبه) ساعت 18 همزمان با روز میلاد حضرت علی (ع) برگزار و مشعل اولین دوره از این رقابت با حضور جمعی از مسئولان، ورزشکاران، پیشکسوتان ورزشی و چهره‌های ملی کشور در میدان المپیک بوستان عطر سیب باقرشهر روشن می‌شود .
به مناسبت آغاز اولین دوره از این مسابقات، دو تیم فوتبال پیشکسوتان باقرشهر و منتخب 98 در استادیوم ایثارگران به رقابت می‌پردازند لذا از مردم شریف و ورزش دوست باقرشهر برای تماشای این رقابت و شرکت در افتتاحیه این رویداد بزرگ دعوت می‌شود.
مرتضی همتی در پیامی ضمن تبریک ایام پربرکت ماه رجب و ولادت حضرت علی (ع) از شهروندان باقرشهری برای حضور در این مراسم دعوت کرد و گفت: ۱۳رجب سرآغاز طلوع مردی از مردان خورشید و الگویی کامل از انسانیت برای تمامی دوران‌هاست که امسال این روز با سعادت، با آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی و ورزشی استان تهران در باقرشهر همزمان شده.
شهردار باقرشهر در ادامه گفت: سالروز ولادت باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر به عموم مردم شریف باقرشهر و همه پدران فداکار این مرزوبوم به‌ویژه پدران شهدای سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و از مردم شریف این شهر دعوت می‌کنم در آئین افتتاحیه “جوان پهلوان” شرکت نمایید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه